וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון עמוק: עשרת רגעי הגאונות של אנדראה פירלו, לכבוד הפרישה

10.11.2017 / 16:00

הבעיטות, הפרסומות, הסטייל, הטאץ'. מעט מאוד שחקנים הצליחו לעורר בנו רגש כל כך טהור כמו אנדראה פירלו. עידן ויניצקי נפרד עם דירוג 10 רגעי הגאונות הכי גדולים של הפלא האיטלקי

אנדראה פירלו נבחרת איטליה 2006. AP
השחקן הכי מעניין בעולם. פירלו חוגג זכייה במונדיאל 2006/AP

היאנקי סטדיום המקורי בניו יורק, אחד האצטדיונים המפורסמים בעולם, עמד על תילו מ-1923 ועד 2008 וזכה לכינוי "הבית שרות' בנה". הכינוי הזה הוענק לו בזכותו של בייב רות' כמובן, גדול שחקני הבייסבול בכל הזמנים ורק אחד מתוך אינספור אגדות ששיחקו באצטדיון הזה. לפני כמעט עשור, היאנקיז בנו אצטדיון חדש, סמוך לקודם וגם הוא נקרא "יאנקי סטדיום", אך בשעריו לא הספיקו לעבור מאז פתיחתו יותר מדי אגדות בייסבול. אגדות כדורגל לעומת זאת, דווקא כן היו שם בשנים האחרונות, זאת מאז שהיאנקיז הקימו ב-2015, בשיתוף עם מנצ'סטר סיטי, את ניו יורק סיטי FC.

בתחילת השבוע נערך משחק הכדורגל האחרון לעונה זו ביאנקי סטדיום. המארחים קיוו למחוק בגומלין חצי גמר המזרח בפלייאוף ה-MLS את הפיגור 4:1 מהמשחק הראשון מול קולומבוס קרו וכבר עלו ל-0:2, כאשר דויד וייה כובש את השער הראשון. בדקה ה-90, מאמנה של ניו יורק וקשר העבר הצרפתי האדיר פטריק ויירה, שידע שהוא חייב שער נוסף, ניסה להציל את המצב ושלח אל כר הדשא את אנדראה פירלו. ניו יורק לא כבשה שוב, והודחה והדקות הקצרות הללו התבררו כאחרונות של "המאסטרו" כשחקן פעיל.

זמן קצר לאחר המשחק הודיע פירלו על פרישה והצטרף לעוד כמה מכוכבי המשחק במילניום הזה, שסיימו את הקריירה לאחרונה (ג'רארד, למפארד, טוטי, לאהם, צ'אבי אלונסו, וידיץ' ועוד). בגיל 38, ואחרי שהשיג הכל מהכל, הגיע זמנו של האיטלקי הגאון לתלות את הנעליים ושלנו, לסכם את הקריירה שלו. הבעיה? הקריירה של פירלו הייתה כל כך מיוחדת ורבגונית, ש"דירוג עשרת השערים" או "דירוג עשרת הבישולים" או כל דבר ספציפי כזה, פשוט לא יעשה עמו חסד. לכן, קבלו את "דירוג עשרת הרגעים הכי גאוניים של אנדראה פירלו", הכל מהכל.

עוד בנושא:

אנדראה פירלו פרש רשמית: "המסע המדהים שלי ככדורגלן הגיע לקצו"
אנדראה פירלו פרש, מריו באלוטלי הצדיע: "יכולת לשחק עוד 10 שנים"
ג'נארו גאטוסו: "שיפרתי את פירלו? בואו לא נתבלבל בין נוטלה וחרא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully