וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון תומאס: "אני מרגיש שסומכים עלי ושמים אותי בעמדה הנכונה"

9.11.2017 / 13:16

ה]ורוורד האמריקאי מתכונן למפגש בין מכבי תל אביב לריאל מדריד (21:00, ערוץ 14): "אחד המשחקים הגדולים". אלכס טיוס: "ריאל מדריד אחת הקבוצות הכי טובות באירופה"

צילום: יותם רונן עריכת וידאו: יוסי אלטר

דריכות במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:00, ערוץ 14) מול ריאל מדריד. במכבי יודעים שמצפה להם משוכה לא קלה אך רוצים להמשיך את המומנטום החיובי .

אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה. ננסה לבצע את ההוראות של המאמן. יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לנצח. אנחנו באים לנצח בכל משחק, אין ספורטאי שמשחק כדי להפסיד. אני בטוח שהאוהדים יתמכו בנו. אני מרגיש טוב מבחינה פיזית, אני משתפר מיום ליום ומצפה לכל משחק בלו"ז. הסקאוטים שיצפו בדונצ'יץ'? אין לנו מה להוכיח להם. אני לא חושב על זה, זאת השנה השישית שלי ביורוליג וסקאוטים מגיעים לכל משחק".

דשון תומאס אמר: "יהיה משחק תחרותי. מדריד בראש היורוליג אבל כל משחק ביורוליג הוא קשה. זה אחד המשחקים הגדולים. יש להם שחקנים טובים עם ניסיון ואנחנו ננסה להתחרות. המפתח הוא בפרטים הקטנים, לשחק את הסגנון שלנו. מדריד היא קבוצה שבטופ בכל עונה ויש לה ניסיון אדיר אבל ננסה להילחם ולהשיג את הניצחון".

תומאס הוסיף: "הריבאונד הוא אחת המעלות שלנו. אנחנו חזקים בזה וננסה להמשיך לקחת ריבאונדים ולשחק בקצב שלנו . זה יכול לעזור לנו בהתקפה. אני מרגיש שהחברים שלי לקבוצה סומכים עלי לגבי המון דברים ואני מודה להם על כך ששמים אותי בעמדה הנכונה. אני מרגיש שאני מנהיג, לוקח ריבאונדים ונותן את האקסטרה כשצריכים".

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
בונה על הריבאונד. תומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully