וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות: נדחתה ההצבעה על צירוף אסמולוב לויגדורצ'יק

9.11.2017 / 14:26

עוד יום ללא החלטות. אחרי הזיגזג עם ויגדורצ'יק, דרישה לצרף אליה את אסמולוב ולחצים שלא למנות את האחרונה, באיגוד החליטו שללא מידע מקדים, לא ניתן לבצע את ההצבעה

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
ממתינה להחלטה. ויגדורצ'יק/רויטרס

(עדכון ראשון: 9:22)

ישיבת איגוד ההתעמלות הסתיימה היום (חמישי) בצהריים בלי שהתקיימה הצבעה על צירוף נטשה אסמולוב לאירה ויגדורצ'יק. אחת מחברות ההנהלה טענה כי לא ניתן לקיים הצבעה כזו, בלי לקבל חומר מקדים על אסמולוב ומכאן שהוחלט לא לערוך את ההצבעה.

כזכור, התקבלה כבר החלטה להזיז את ויגדורצי'ק מתפקיד המאמנת, אבל כפי שפורסם בתחילת השבוע בוואלה! ספורט, המהלכים לא צלחו והוחלט בוועדה שהקים האיגוד להשאיר את ויגדורצ'יק, ולצרף אליה את אסמולוב.

ביומיים האחרונים התגברו קולות שונים בתוך האיגוד ומחוצה לו כנגד מינוי אסמולוב ולכן מעניין יהיה לראות האם הנהלת האיגוד תעביר את ההחלטה ותיצור את ההכלאה בין שתי המאמנות הוותיקות לקראת המשימה הקרובה שהיא אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית ב-2018.

גורמים שונים פנו החל מהבוקר אל יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד כדי שאסמולוב לא תמונה לתפקיד לצד ויגדורצ'יק בשל אירועים מהעבר בגינם היא זומנה למסור עדות על תפקידה כמאמנת. "אני לא מאשר ולא מכחיש את המידע הזה", אמר פלד בתגובה לפניית וואלה! ספורט באשר ללחצים שמופעלים עליו כדי לא להעביר את המינוי.

עוד בנושא:

ויגדורצ'יק צפויה להישאר בנבחרת ולעבוד עם אסמולוב
בנה של אירה ויגדורצ'יק: "השפילו את אימא שלי, אי אפשר לפטר אותה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully