וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אורי אלון זועם על מצב הקבוצה וצפוי לקיים ישיבה

8.11.2017 / 22:25

בעלי האדומים, שנכח ב-91:81 מול גלאטסראיי, קיבל פניות מאוהדים שדרשו לפטר את היווני, עליו הושלך דלי פופקורן וחפצים. בקבוצה גיששו אצל עודד קטש לפני שבועיים. המאמן: "אנחנו במצב קשה"

פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
פוטיס קציקאריס/נועם מושקוביץ

ביקורת קשה בהפועל ירושלים על הצורה בה הקבוצה נראתה הערב (רביעי) בהפסד 91:81 לגלאטסראיי במסגרת המחזור החמישי בבית ב' של היורוקאפ ונראה שהמאמן פוטיס קציקאריס עלול לשלם את המחיר. עוד במהלך המשחק ואחריו הושלכו חפצים לעברו של המאמן ואוהדים קראו לו להתפטר, כשבשלב מסוים אף הושלך לעברו דלי פופקורן. הלילה צפויה להתקיים ישיבה בין הבכירים בהנהלה כדי לקבל החלטה לגבי המשך הדרך של הקבוצה ושל המאמן כשאורי אלון הוא זה שאמור להחליט כמובן. כבר לפני שבועיים נעשו גישושים אצל מאמן הנבחרת עודד קטש לגבי האפשרות שיגיע לאמן את הקבוצה. לאחר המשחק, אגב, פנו אוהדים לאורי אלון ודרשו ממנו לפטר את המאמן היווני. אלון עצמו זועם בשל מצב הקבוצה. מצד שני, גורמים בירושלים הדגישו שהם לא "רוצים לקבל החלטה מהירה".

קציקאריס עצמו נשמע מאוכזב בסיום ואמר: "אמנם עשינו התקדמות במשחקים האחרונים בכמה היבטים אבל במשחק כזה צריך לתת הכול ולהשקיע, זה לא קרה. הם קלעו יותר מדי נקודות. אנחנו לא הצלחנו לייצר נקודות ברגעים מכריעים. היה מאוד קשה. אנחנו מדברים המון על דברים אבל אותן טעויות שוב חזרו על עצמן. לא ציפיתי לזה היום". על ההחלטה לא לשתף את אליהו במחצית השנייה אמר המאמן: "היינו זקוקים להרכב נמוך כי קיבלנו המון נקודות מבחוץ ולכן קיבלתי את ההחלטה הזאת. השנה יש פה ציפיות גבוהות כי בעונה שעברה הקבוצה הזו הגיעה לחצי הגמר ביורוקאפ. אבל זה לא פלייסטיישן. אני לא אוהב את איך שאנחנו משחקים כקבוצה, עוד לפני הניצחונות. אנחנו במצב קשה כרגע, זו המציאות".

עוד בנושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 91:81 בבית לגלאטסראיי
ירופקאפ: בני הרצליה הובסה 93:68 בבית על ידי אלבה פהראוור
מעמדו של גורקה בהרצליה התערער: "אם יחליטו שאני הבעיה, אקבל זאת בהבנה"

הקהל של הפועל ירושלים נוטש לפני שריקת הסיום. נועם מושקוביץ
נמאס להם. הקהל של ירושלים נוטש לפני הסיום/נועם מושקוביץ

הגארד יוגב אוחיון הוסיף: "אנחנו מדברים ועובדים על פתיחת משחקים, אבל דברים קורים. זה חוק מרפי. כל פעם אתה עובד אבל בסוף קורים דברים שאתה לא רוצה. צריכים לשפר את ההגנה. עובדים על זה במהלך השבוע אבל זה לא הפסיק. אם לא נתקן את זה יהיה קשה לנצח משחקים. יש סיכוי לעלות כי יש עוד סיבוב שלם. צריך לשחק יותר טוב. הם קלעו כל קליעה פתוחה שהייתה להם ודבר מוביל לדבר. כל ריבאונד התקפה זה כמו סכין בלב וקשה לעשות עצירה לאחר מכן. צריך לשפר את זה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully