וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו על היריבות עם מסי: "למדתי שיש דברים חשובים יותר בחיים"

כוכב ריאל מדריד טוען: "מאז שהפכתי אבא, לא מתעסק יותר בדברים הללו". בספרד מדווחים: רונאלדו זועם על איסקו ומנסה לשכנע את זידאן להשאיר את בייל על הספסל כשיחזור מהפציעה

AP

בווידאו: תקציר ה-0:3 של ריאל מול לאס פלמאס

פתיחת העונה המאכזבת של כריסטיאנו רונאלדו - מבחינה אישית וקבוצתית - מתחילה לתת אותותיה גם בחדר ההלבשה. בתקשורת הספרדית דיווחו היום (רביעי) על סכסוך חדש בין הכוכב הפורטוגלי לבין איסקו. הסיבה (הביזארית): הקשר הצעיר לא הודה לרונאלדו על בישול השער שכבש במשחק הליגה האחרון מול לאס פלמאס (0:3), ורץ לחבק חברים אחרים לקבוצה מיד אחרי שהכדור עשה את דרכו לרשת.

על פי תחנת הרדיו "אל טרנסיסטור", "רונאלדו ציפה שאיסקו יודה לו באופן אישי לעיני המצלמות, אבל הוא רץ לקצה השני אפילו מבלי לסמן לו 'תודה' ביד". המקרה הזה מצטרף למקרה אחר בו דווח בעבר על מתיחות בין רונאלדו לאיסקו: אחרי ה-0:2 מול אספניול העונה, משחק בו איסקו כבש צמד, רונאלדו הביע חוסר שביעות רצון מ"סגנון המשחק האנוכי של איסקו", כפי שתיארו זאת כלי תקשורת קטלוניים.

עוד בנושא

אחוזי הדיוק של רונאלדו בבעיטות: הגרועים בחמש הליגות הגדולות
הנשיא ריבלין נפגש עם פלורנטינו פרס: "הכדורגל מייצר שפה שחוצה תרבויות"
ליאונל מסי: "אני מנהל את נבחרת ארגנטינה? זה שקר מתועב"

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
תקופה קשה. רונאלדו/רויטרס

אבל איסקו הוא לא היחיד שרונאלדו מוטרד ממנו, מסתבר. על פי האתר "אונדה סרו", הפורטוגלי פנה בימים האחרונים לזינדין זידאן וייעץ לו לא לפתוח עם גארת' בייל בדרבי הקרוב מול אתלטיקו מדריד, שייערך לאחר פגרת הנבחרות. על פי הדיווח, רונאלדו מעדיף לשחק לצד קארים בנזמה מבלי שבייל "ייכנס ביניהם".

כלפי חוץ, בכל מקרה, רונאלדו משדר נינוחות. בראיון שפורסם היום במגזין "הולה" הספרדי, הוא התייחס לתחרות בינו לבין ליאונל מסי על תואר הכדורגלן הטוב בעולם, ואמר ש"אני כבר לא מתעסק בדברים הללו כמו בעבר. האבהות שינתה אותי ולימדה אותי לאהוב כמו שלא ידעתי שאפשר לאהוב. היא ריככה אותי ונתנה לי פרספקטיבה חדשה על מה באמת חשוב בחיים".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (ימין) עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מעדיף לשחק עם אחרים? רונאלדו ובייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully