וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני מנהל את נבחרת ארגנטינה? זה שקר מתועב"

כוכב ברצלונה בראיון תקיף על הימים הקשים של האלביסלסטה: ההאשמות ("אני כמו כל אחד אחר"), היחסים עם דיבאלה ואיקרדי ("התרגלנו להמצאות") ותווית הלוזר של היגואין ("זה מגעיל אותי")

one

יחסי האהבה-שנאה בין ליאונל מסי לאומה הארגנטינית מקבלים עוד תפנית. כוכב ברצלונה סיפק ראיון תקיף שפורסם היום (רביעי) בעיתון הקטלוני "ספורט", ובו התייחס להאשמות הרבות שהופנו כלפיו לאחרונה, כולל קביעת ההרכב של הנבחרת, כביכול.

"אני כמו כל אחד בנבחרת ארגנטינה. כל הזמן אומרים שאני קובע את ההרכב, שאני מחליט מי יהיה המאמן, שאני זה שממנה מאמנים, אבל כל זה שקר מתועב", אמר מסי, שהתייחס גם לספסול המתוקשר של פאולו דיבאלה, עימו הוא מסוכסך כביכול מאז שחלוץ יובנטוס אמר בראיון בארגנטינה ש"קשה לשחק ליד מסי".

"אין לי מה ללבן איתו. הבנתי מה הוא אמר מהרגע הראשון", אמר. "דיברתי על זה גם עם מראדונה. שנינו הגענו למסקנה שאחרי כל השנים הללו, עדיין יש אנשים שרוצים לפגוע בנו ולהעליל עלינו עלילות. אני מניח שחייבים לחיות עם זה בשלום".

עוד בנושא

לואיס סוארס: "היו משחקים שסיימתי בתחושה רעה מאוד בגלל הבצורת"
אחוזי הדיוק של רונאלדו בבעיטות: הגרועים בחמש הליגות הגדולות
אלקאסר: "כל אחד כאן צריך לנצל את ההזדמנויות שהוא מקבל בהרכב"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מאוכזב. רויטרס
ימים קשים. מסי בנבחרת/רויטרס

על הסכסוך עם מאורו איקרדי, כביכול: "הוא אמר שאני לא רציתי אותו בנבחרת, אבל גם זה שקר. אני מעולם לא מכריע שום דבר לגבי אף שחקן. בלי קשר, לומר ששחקנים מעולים כמו שיש בנבחרת ארגנטינה מנסים להתחנף למסי, כמו שרמזו, זה חוסר כבוד. מה שאמרו על גונסאלו היגואין הגעיל אותי ופגע בי. אני משחק לצידו הרבה זמן, ואף אחד לא יכול לומר שהוא לא ווינר".

מסי הוסיף ש"לכולנו היו ימים קשים בנבחרת, אבל מעבר להישגים שהגענו אליהם, היו לנו הרבה אכזבות שגיבשו אותנו בתור יחידה אחת. אני מדבר עם כולם בנבחרת, יש לי קשרים נהדרים עם כולם, אנחנו משחקים יחד הרבה זמן ומגוננים אחד על השני".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאולו דיבאלה. AP
הכל המצאות של התקשורת? מסי ודיבאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully