וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פיאניג'אני יילך הביתה? מילאנו הובסה ב-32 הפרש מול ז'לגיריס

אחרי התבוסה מול מכבי ת"א, מאמן מילאנו הושפל גם באיטליה מול הקבוצה של שאראס עם 94:62 מביך, עדיין ללא קרטיס ג'רלס. אנדולו הפתיעה עם 85:89 בברצלונה, צסק"א הביסה את ולנסיה

נאנדו דה קולו. GettyImages
23 נקודות ב-20 דקות. נאנדו דה קולו/GettyImages

מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד, שלושה מפגשים נוספים נערכו (חמישי) בפתיחת המחזור השישי ביורוליג: במשחק הראשון שהוציא את המחזור לדרך צסק"א מוסקבה הביסה בקלות את ולנסיה 67:94, בעוד שז'לגיריס קובנה עשתה את זה למילאנו עם 62:94 מדהים באיטליה. עוד הפתעה נפלה בברצלונה שהפסידה בביתה 89:85 לאנדולו אפס.

ברנדון דייויס ז'לגיריס קובנה. GettyImages
הטביע את מילאנו. ברנדון דייויס/GettyImages

צסק"א מוסקבה - ולנסיה 67:94

הרוסים החזקים פתחו את המפעל עם ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד, אך ספק אם גם הם האמינו שהמשחק מול אלופת ספרד החזקה יהיה טיול כה קליל עבורם. דווקא הספרדים פתחו את המשחק הזה בסערה, אבל צסק"א הצליחה להוביל בנקודה בסוף הרבע הראשון והתישה את ולנסיה עם 16:30 מוחץ ברבע השלישי בדרך לניצחון קליל. נאנדו דה קולו היה כמעט כרגיל ה-איש של צסק"א עם 23 נקודות בקצת יותר מ-20 דקות. קורי היגינס תרם 16 וסרחיו רודריגס ניווט עם 7 אסיסטים. טיבור פלייס הוביל את הספרדים עם 12, אבל אריק גרין נקלע לערב קליעה חלש וסיים עם 8 בלבד.

מילאנו - ז'לגיריס קובנה 94:62

מילאנו לא היוותה יריב בהיכל למכבי תל אביב במחזור האחרון, והערב המשיכה את פתיחת העונה המחפירה שלה עם אחד ההפסדים המשפילים שלה אי פעם במפעל. סימונה פיאניג'אני התחזק במהלך השבוע בקרטיס ג'רלס שלא התלבש עדיין למשחק הזה, כאשר חבריו התבזו על הפרקט מול הקבוצה המפתיעה של שאראס שהוכיחה מה אפשר לעשות עם תקציב נמוך וכדורסל חכם. ז'לגיריס קלע 25 נקודות בשני הרבעים הראשונים ופתחה פער של 19 נקודות, שרק הלך ותפח במחצית השנייה. פאוליוס יאנקונס הוביל רשימה של שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 13 נקודות לליטאים, קווין פאנגוס חגג מחוץ לצבע עם ארבע שלשות ו-12 נקודות כמו גם ברנדון דייויס. אנדרו גאודלוק מיודענו הוביל את מילאנו עם 13 נקודות שהיו כמו טיפה בים.

ברצלונה - אנדולו אפס 89:85

התקופה הנוראית של בארסה נבלמה בשני המשחקים האחרונים, עם 22 הפרש על אולימפיאקוס ביורוליג ואז 21 הפרש בחוץ על בילבאו בליגה, מה שסופסוף החזיר את הבלאוגראנה למסלול אחרי חמישה הפסדים. אולם, דווקא בביתה מול הקבוצה היחידה ערב המחזור ללא ניצחון, בארסה הוכיחה מה הוא חוסר יציבות ונחלה הפסד בלתי צפוי. שני אדריכלים היו לניצחון הזה: ריקי לדו ואריק מקולום שני הגארדים האמריקאים המעולים של אפס שקלעו 21 נקודות כ"א וארבע שלשות, כשמקולום עושה את זה ללא החטאה ולדו עם 4 מ-8 מחוץ לקשת. קווין סראפן הוליך את בארסע עם 19 והרטל הוסיף 12 ו-9 אסיסטים, אבל בארסה יצאה בזול ולולא ריצת 0:7 מוזרה ב-17 השניות האחרונות היא גם היתה מובסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully