וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר מאמני הנבחרת נחשף: אלישע לוי הרוויח פחות ממחצית מגוטמן

8.11.2017 / 12:03

המאמן העוזב הרוויח 520 אלף שקל ברוטו, לעומת 1.2 (לא כולל מענקים נוספים) של גוטמן. המנהל הטכני ניר לוין (כ-40 אלף שקל לחודש) מרוויח יותר ממאמני הצעירות. שיאן השכר: גיא עזורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניהם סיימו במקום הרביעי. אלישע לוי ואלי גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכרו של מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, קוצץ ביותר מחמישים אחוז בהשוואה לחוזה של קודמו לתפקיד, אלי גוטמן – כך עולה מתוך מאזן ההתאחדות לכדורגל שהגיע לידי וואלה! ספורט. לפי הדו"ח, שכרו של המאמן שעזב לאחרונה את נבחרת ישראל קוצץ בכ-55 אחוז לעומת גוטמן, שאף הוא סיים במקום הרביעי בקמפיין האחרון שלו. לוי הרוויח בשנה החולפת 550 אלף שקל ברוטו, לעומת גוטמן ששכרו בקמפיין האחרון עמד על 1.2 מיליון שקל בקירוב (1,197,864 שקל). גוטמן קיבל גם מענקים והחזרי הוצאות נוספים בגובה 283,754 שקל לשנה.

נתון מפתיע נוסף קשור להיעדרותם של מאמני האולימפית והנוער מרשימת המרוויחים הגדולים, ששכרם נע סביב 200 אלף שקל לעונה. לעומתם, שיאן השכר בנבחרות הצעירות הוא מאמן נבחרת הנשים גיא עזורי, שמרוויח 386,664 שקל לשנה. סגנו הוא מי שמונה בחודש מרץ האחרון למנהל הטכני של הנבחרת הצעירות, ניר לוין, ששכרו עומד על כ-40 אלף שקל לחודש – עשרות אחוזים יותר משאר המאמנים.

בקרב מאמני הנבחרות הצעירות היה מי שמתח ביקורת על חשיפת הנתונים הללו. "לא יכול להיות שמאמני הנבחרות ירוויח סכומים כל כך נמוכים. צריך להבין שהסכומים הם בברוטו. נכון שהם לא מעבירים כל השנה אימונים באופן רציף. אבל באים כל כך הרבה בטענות על טיפוח הדור הצעיר, מדוע לא לשפר את שכרם?", אמרו. אגב, בהתאחדות לכדורגל לא שינו את שכר הבכירים. כך למשל, שכרה של סמנכ"לית הכספים טלי אורביטו לא השתנה והיא מרוויחה גם עתה 360 אלף שקל לשנה. גם שכרו של המנכ"ל רותם קמר לא השתנה והוא מרוויח 419,292 שקל לשנה.

עוד בנושא

הפלסטינים לא מוותרים לפיפ"א, הערעור ב-CAS יידון ב-27 בנובמבר
אור דסה זומן לסגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול קוסובו
מוקדמות מונדיאל 2019: נבחרת הנשים של ישראל הובסה 6:0 על ידי ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully