וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפערה תהום בין ניימאר לאונאי אמרי ויהיה מאוד קשה לשנות זאת"

הברזילאי לא מרוצה ממאמנו בפריס סן ז'רמן, לא משתדל להסתיר את חוסר שביעות רצונו ("שפת הגוף לא מותירה מקום לספק") ומתעלם מהוראות. 'ספורט': זייף פציעה כדי לא לשחק מול אנז'ה

ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
על סף פיצוץ? ניימאר ואונאי אמרי/AP

פריס סן ז'רמן עדיין לא מנוצחת העונה בכל המסגרות, עם עשרה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו אחרי 12 מחזורים בצרפת ומאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים בליגת האלופות, ולפחות מבחינה מקצועית נראה שצירופם של ניימאר וקיליאן אמבפה בקיץ האחרון מוכיח את עצמו בגדול. עם זאת, ממש מרגע הגעתו של הברזילאי מברצלונה החלו מתחים בינו לבין גורמים אחרים בקבוצה, כאשר הדוגמא הבולטת היא הוויכוח מול אדינסון קבאני על ביצוע מצבים נייחים.

גם יחסיו של השחקן היקר בעולם עם המאמן, אונאי אמרי, הם לא החמים ביותר שניתן לתאר והבוקר (רביעי) מדווחת התקשורת בצרפת כי הקרע בין השניים הולך ומתרחב וכי בכל יום נראה שהמתח ביניהם מחריף. על פי הדיווחים, ניימאר לא מרוצה מאורכם של תדרוכי הווידאו של אמרי וכי הוא אפילו לא משתדל יותר להסתיר את חוסר שביעות רצונו באימונים ואפילו מתעלם במופגן מהוראותיו של המאמן.

עוד בנושא

לואיס סוארס: "היו משחקים שסיימתי בתחושה רעה מאוד בגלל הבצורת"
מנצ'סטר יונייטד לז'וזה מוריניו: תמכור שחקנים בינואר, ורק אז תקבל רכש
ג'נארו גאטוסו: "שיפרתי את פירלו? בואו לא נתבלבל בין נוטלה וחרא"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
בברזיל יש לו יותר חשק לשחק. ניימאר/רויטרס

"גם שפת הגוף לא משאירה מקום לספק", מספרים גורמים בקבוצה, "הוא עושה לעברו תנועות עם הידיים ושולח לעברו מבטים זועמים. זה ברור למאמן שניימאר לא רוצה להקשיב לו ושצריך להשאיר אותו רגוע".

לכל זה בוודאי לא מוסיפים דיווחים שמגיעים מספרד מאז שעות הערב אמש, לפיהם ניימאר זייף פציעה כדי לא לשחק מול אנז'ה (פ.ס.ז' ניצחה 0:5). "הברזילאי הופתע מהאיכות הנמוכה של היריבות ומכמות הצופים המועטה באצטדיונים", נכתב ב'ספורט', "ומהסיבה הזו החליט לנוח לפני משחקי הידידות של נבחרת ברזיל ולא ולהגיע למשחק מול אנז'ה, שם הקבוצה שלו שיחקה מול 12,381 אוהדים. זה מספר שבלי קשר לציפיות שלו הוא נמוך בהשוואה לספרד".

לפני המפגש עם אנז'ה, טען אונאי אמרי ש"ניימאר ספג מכה בשריר ולא חש טוב בבוקר. דיברתי עם הרופאים ואיתו והחלטנו שעדיף שיישאר בפריס", אך מיד לאחר המשחק הצטרף הכוכב לאימוני הסלסאו והתאמן באופן רגיל לחלוטין. "נפערה תהום בין ניימאר לאמרי ונראה שיהיה מאוד קשה לשנות את המצב", סיכם 'ספורט' את מצב העניינים הנוכחי. סביר להניח שעוד לא נאמרה המילה האחרונה בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully