וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר מרוצה: "כספי ירד במשקל, הידיים הארוכות שלו טובות לנו בהגנה"

מאמן הווריירס ממשיך להבטיח שהישראלי יקבל יותר קרדיט בהמשך: "עם התחושה וההבנה שלו למשחק, הוא יהיה חשוב עבורנו". וגם: האם דריימונד גרין פתח חזית חדשה עם לברון?

AP

אחרי לילה אחד בלבד של מנוחה תחזור גולדן סטייט לפעילות בלילה שבין רביעי לחמישי (5:30, ספורט 5) עם משחק ביתי מרתק מול מינסוטה. האלופה פתחה את העונה בצליעה, אך נמצאת כרגע בכושר מצוין אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומרשימים, אך גם הוולבס טובים מאוד עד כה ויגיעו לאורקל ארינה עם מאזן 3:7.

עומרי כספי לא זוכה עד כה ליותר מדי קרדיט מהמאמן סטיב קר ומשחק רק 8.3 דקות, מקום אחרון ברוטציה. הוא קולע 3.8 נקודות וקוטף 2.9 ריבאונדים למשחק. למרות זאת, במדד ה-PER הקבוצתי, הבוחן אפקטיביות, כספי מדורג חמישי, אחרי סטף קרי, דייויד ווסט (שינוח הלילה), קווין דוראנט וג'בייל מגי.

מתחילת העונה מקפיד קר להחמיא לכספי עד כמה שניתן ולהבטיח כי יגיע הרגע בו גם הדקות של הפורוורד הישראלי יעלו. בליל אמש, לפני האימון של הווריירס לקראת המשחק, אמר המאמן: "כספי הוריד במשקל וזה טוב. יש לו ידיים ארוכות, מה שמתאים מאוד להגנה שלנו. יחד עם התחושה וההבנה שלו למשחק, הוא יהיה חשוב עבורנו בהמשך".

עוד בנושא:

קליבלנד ניצחה 119:124 את מילווקי בזכות הצגה של לברון וקווין לאב
אריק בלדסו עבר למילווקי תמורת גרג מונרו ושתי בחירות דראפט
הסתבך בגדול: לאנג'לו בול ושני שחקני UCLA נוספים נעצרו בסין

מעבר לכך, בגולדן סטייט עסקו בעיקר בעוד קרב שהצית, לכאורה לפחות, דריימונד גרין מול לברון ג'יימס. הכל החל כאשר כוכב קליבלנד פרסם באינסטגרם שלו תמונה של אגרוף קפוץ (מם מפורסם מהסדרה "אוטובוס הקסמים") ולצדו כתב "מצב רוח" (Mood), בניסיון לבטא את תסכולו מפתיחת העונה החלשה של הקאבס, לצד פתיחת העונה המוצלחת של בוסטון והאקס, קיירי אירווינג (התמונה פורסמה בזמן הניצחון של הסלטיקס על אטלנטה, בעוד קיירי קולע 35 נקודות). יממה לאחר מכן, גרין פרסם באינסטגרם שלו את תמונתו, מוציא לשון בחיוך ועם כיתוב זהה לזה של קינג ג'יימס.

למרות מה שנראה כמו ניסיון די ברור להשתעשע על חשבון לברון, גרין הבהיר בסדרת ציוצים בטוויטר: "אנשים חייבים להפסיק להסיק מסקנות סתם. אני עדיין מנסה להבין איך קישרתם בין הפוסט של ברון לסלטיקס. בסך הכל חשבתי שהתמונה שלי הייתה מגניבה וזה באמת היה מצב הרוח שלי היום. אני תמיד הראשון שמודה אם הוא עוקץ או נכנס במישהו ותמיד אעשה את זה, אבל זה לא המקרה כאן".

אגב, כספי וגרין היו בין השחקנים שניצלו את האימון על מנת לאחל יום הולדת שמח לאל אטלס, המאמן שהוביל את הווריירס לאליפות הראשונה שלהם ב-1975 וחגג אתמול את יום הולדתו ה-81. כספי וגרין אף הגיעו לאימון עם חולצה ועליה דמותו של אטלס, שגם שיחק בליגה. אטלס, שהיה חולה ורק לאחרונה שוחרר מבית החולים, צפוי להיות אורח הכבוד של הווריירס במשחק מול הוולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully