וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלאך ינחת וייפגש עם לוזון - "עכשיו הכל תלוי בתוצאות"

8.11.2017 / 8:00

המנהל הטכני ינחת בשבת וייפגש למחרת עם המאמן במטרה להכין תכנית עבודה לעונה הנוכחית. גורם על ההמלצה של אלאך להשאיר את לוזון: "בליאז' המליצו, לא היה ספק שיישאר". לביא יעבור MRI, חשש שייעדר כחודשיים

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שאישרו כי המנהל הטכני מו אלאך ביקש להשאיר את גיא לוזון בקבוצה, במכבי חיפה נערכים להגעתו של המרוקני-הולנדי. אלאך ינחת בישראל כבר במוצאי שבת הקרובה וייפגש עם גיא לוזון ביום ראשון, כך נקבע בתום שיחה ראשונה שנערכה בין השניים. מטרת הפגישה תהיה להכין תכנית עבודה להמשך העונה הנוכחית ולהכין תכנית אימונים לקראת המחנה המקוצר שייערך בכפר גלים בשבוע הבא. במועדון סיפרו אתמול כי בניגוד לשמועות לא הייתה כוונה לצאת למחנה בן שבוע בחו"ל.

אלאך הבהיר בשיחה הראשונה עם יעקב שחר ועוזי מור כי הוא רוצה שהצוות הנוכחי יישאר בקבוצה לאחר בדיקה מעמיקה שערך לגבי המאמן עם אנשי סטנדרט ליאז'. "אלאך הבהיר כי אין כל סיבה להחליף את גיא ולנו לא היה ספק שיישאר. גם בליאז' המליצו עליו. מאמן ויטסה? הוא היה מועמד רק בתקשורת ההולנדית. עכשיו הכל תלוי בתוצאות שגיא ישיג", אמר אתמול גורם במועדון בנוגע למאמן.

עוד בנושא:

יעקב שחר הודיע: מו אלאך ביקש להשאיר את גיא לוזון והצוות שלו
הנק פרייזר הכחיש שיגיע: "אני לא בנאדם שעוזב באמצע העונה ועובר"תמונה ללא תיאור
מהפכה ללא מהפך: יעקב שחר הוא הבעיה של מכבי חיפה

מו אלאך חותם עם יעקב שחר כמנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחיל לעבוד החל מיום ראשון. אלאך/אתר רשמי, מכבי חיפה

הקשר נטע לביא אמור לעבור היום (רביעי) בדיקת MRI, זאת על מנת לאבחן כמה זמן ייעדר בעקבות מתיחה במפשעה. שלשום נודע כי לביא ייעדר כחודשיים ומאוחר יותר אישרו במועדון כי תקופת ההחלמה מוערכת בכששה עד שמונה שבועות. שלומי אזולאי אמור לחזור כבר בסוף דצמבר למגרשים ונראה כי ישוב לסגל לפניו.

במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לליאור רפאלוב. כזכור, שלשום החליטו במועדון להחזיר את הקשר הביתה ויגישו הצעה אם ישוחרר תמורת "סכום ריאלי", כהגדרתם. רפאלוב אמור לעזוב את קלאב ברוז' ובמועדון סבורים שכדאי להחזירו הביתה למרות הסגל הרחב. במידה ורפאלוב יגיע, ישוחרר אחד הקשרים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully