וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושאפקה ודיוויד בלאט מושלמים אחרי 77:85 על אנדורה

המאמן הישראלי וקבוצתו אמנם מגמגמים בליגה הטורקית, אך במפעל האירופי הם טרם הפסידו אחרי חמישה מחזורים לאחר ניצחון ביתי קליל. ווילבקין הפציץ 24 נקודות, ג'יימס בל הוסיף 22

סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה (ימין) עם דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
באירופה הכל הולך חלק. דיוויד בלאט וסקוט ווילבקין/ברני ארדוב

דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו הערב 77:85 בביתם את אנדורה מתחתית הליגה הספרדית ונותרו מושלמים בבית א' של היורוקאפ אחרי חמישה מחזורים. בליגה הטורקית קבוצתו של הישראלי מגלה חוסר יציבות, ונמצאת במאזן 3:2 אחרי הפסד דרמטי לגלאטסראיי במחזור האחרון, אך בכל הקשור למפעל האירופי היא רושמת עד כה עונה מוצלחת מאוד. דרושאפקה ניצחה את כל משחקי הסיבוב הראשון ונמצאת בעמדה מצוינת לקראת השלב הבא.

חניכיו של בלאט פתחו טוב מאוד את המשחק ולמעשה פתחו כבר ברבע הראשון את הפער שהספיק להם גם בסיום, כאשר יכולת טובה של ג'יימס בל וסקוטי ווילבקין סידרה להם 16:27 אחרי עשר דקות של משחק. מאותו רגע היתרון נותר אצל דרושאפקה, שברבע השלישי הובילה בפער שיא של 19 נקודות ושמרה על פער סביר למרות ניסיונות החזרה של האנדורים. ווילבקין סיים כקלע המוביל עם 24 נקודות להן הוסיף שישה אסיסטים וחמש חיטפות (אבל גם שבעה איסודים), בל תרם 22 משלו באחוזים טובים וגם שישה כדורים חוזקים ומייקל אריק הוסיף 11 נקודות ותשעה ריבאונדים.

עוד בנושא

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה מארחת את אלבה פהרוואר
רביעי ביורוקאפ: הפועל ירושלים מתכוננת למשחק של "להיות או לחדול", לוקאס בסגל
גוסטבו איון הפצוע לא ישחק מול מכבי ת"א, חשש: ייעדר מספר חודשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully