וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לז'וזה מוריניו: תמכור שחקנים בינואר, ורק אז תקבל רכש

לאחר שהוציא לא פחות מ-285 מיליון ליש"ט מאז הגיע למועדון, בהנהלה הבהירו לפורטוגלי שיוכל לצרף שחקנים חדשים רק אם ימכור שחקני משנה. על הכוונת: לוק שואו ומרואן פלאיני

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מה הוא יחליט? מוריניו/רויטרס

הנהלת מנצ'סטר יונייטד הבהירה לז'וזה מוריניו שאם ברצונו לחזק את הסגל בינואר, הוא יהיה חייב למכור כמה משחקני המשנה שלו. הפורטוגלי הוציא עד כה 285 מיליון ליש"ט על שש החתמות גדולות מאז שהגיע, מה שהגדיל את שכר השחקנים ב-13.5 אחוז, ל-263.5 מיליון ליש"ט.

אז מי עלול לעזוב? לפי BBC לוק שואו הוא השם הראשון שעלה. המגן שנרכש ב-2014 ב-27 מיליון ליש"ט עדיין לא פתח העונה בהרכב, כשיכולת רעה ופציעות הוציאו אותו כמעט לגמרי מהרוטציה בשנה האחרונה.

גם עתידו של מרואן פלאיני לא ברור, על אף החיבה של מוריניו כלפיו. חוזהו של הבלגי יסתיים בקיץ הבא, ולא מן הנמנע שיונייטד תנסה לקבל עליו סכום כלשהו לפני שיעזוב בחינם.

מאז מונה לתפקיד לא פחות מ-16 שחקנים עזבו את יונייטד, אך מעט מאוד מהם הכניסו סכום כסף משמעותי למועדון - בעיקר מורגן שניידרלין (22 מיליון ליש"ט) וממפיס דפאי (16 מיליון ליש"ט). ויין רוני ובסטיאן שוויינשטייגר אמנם החזיקו במשכורות גבוהות, אך עזבו בחינם.

עוד בנושא:

דייויד מויס חתם בווסטהאם: "אני מקווה שהאוהדים יהיו מאחורי הקבוצה"
זעזוע בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
עתיד לא ברור. פלאיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully