וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולן מונה למאמן הפועל פתח תקוה ויחליף את אורן קריספין

המאמן בן ה-58, שעבד בעונה שעברה בהפועל חיפה עד אפריל, מונה רשמית לעמוד על הקווים במלאבס. חתם על חוזה עד תום העונה, שיוארך אוטומטית במידה שהקבוצה תעלה לליגת העל

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתחיל בדרך חדשה. גולן/אדריאן הרבשטיין

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של דני גולן למאמן הקבוצה. המלאבסים נפרדו לאחרונה מאורן קריספין אחרי פתיחת עונה לא מוצלחת במיוחד ועכשיו הודיעו על מינויו של גולן, שאימן בעונה שעברה את הפועל חיפה, כמחליפו. "אנו שמחים להודיע על החתמת המאמן דני גולן בקבוצתנו", לשון ההודעה, "ההחתמה הינה עד סיום העונה. במידה שקבוצה תעלה לליגת העל, ימשיך דני גולן כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. אנו סומכים על מקצועיותו ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש". יש לציין כי הפועל פתח תקוה כבר סיכמה עם שלומי דורה את תנאיו, אבל ההחתמה לא יצאה לפועל כיוון שהמלאבסים לא הגיעו להסכם פיצויים מול הפועל עכו, ממנה דורה עדיין מקבל פיצויי פיטורים.

גולן בן ה-58 עבד במשך שנים רבות עם ניר קלינגר כעוזרו. ב-2004/5 החל לעבוד כמאמן ראשי במכבי צור שלום ולאחר מכן עבר למכבי עירוני קרית אתא, הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון, הפועל רמת גן. ב-2015/16 הגיע במהלך העונה למכבי פתח תקוה והצליח להשאיר אותה בליגת העל. הוא לא המשיך שם ועבר לאמן הפועל רמת גן. בעונה שעברה, כאמור, מונה למאמן הפועל חיפה על ידי קלינגר לאחר שזה קיבל את תפקיד המנהל המקצועי במועדון. גולן סיים את תפקידו באפריל 2017 אחרי פחות מארבעה חודשים בתפקיד.

הפועל פתח תקוה נמצאת במקום השמיני בליגה הלאומית אחרי 10 מחזורים כשהיא עם 13 נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות. במחזור האחרון סיימה ב-1:1 ביתי מול בית"ר תל אביב רמלה אחרי שבמחזור לפני כן הפסידה 1:0 לבני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully