וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: "זה מוזר שליאור רפאלוב לא משחק, לא שולל מעבר בינואר"

סוכנו של הקשר הישראלי, שלא זוכה לדקות משחק ממאמנו איבן לקו בקלאב ברוז', התראיין לתקשורת הבלגית: "אני חייב לחשוב על השחקן שלי ולמצוא עבורו את הפיתרון הטוב ביותר"

שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
מה יהיה היעד הבא שלו? ליאור רפאלוב/יוסי ציפקיס

בתקשורת הבלגית משוכנעים שליאור רפאלוב יעזוב בחודש ינואר הקרוב את קלאב ברוז'. הקשר הישראלי שותף העונה ב-7 משחקי ליגה, רובם כמחליף. על פי הדיווחים, רפאלוב, שנחשב לסמל בעיני חלק גדול מקהל האוהדים של מוליכת הליגה הבלגית, לא נמצא בתוכניות של המאמן הקרואטי איבן לקו.

"זה מוזר שרפאלוב שיחק כה מעט, אבל מה שעוד יותר מוזר זה שהוא אפילו לא בסגל לאחרונה" אמר סוכנו של השחקן, דודו דהאן, לתקשורת הבלגית. "אני מסכים עם האמירה שאומרת שהמאמן תמיד צודק גם אם הוא לא צודק, אבל לפעמים צריך לקחת בחשבון סמלים וכוכבים שצריכים לקבל כבוד ולהתייחס אליהם בצורה עדינה".

בבלגיה טוענים שמעבר בינואר הוא וודאי, אך השאלה היא מה יהיה היעד החדש של הקשר בן ה-31. כזכור, רפאלוב היה קרוב למעבר למכבי תל אביב הקיץ ואם הוא אכן יעזוב את בלגיה גם חזרה אפשרית למכבי חיפה אפשרית. דהאן סיפר שגם מעבר למועדון אחר בבלגיה לא נשלל: "אם אני רוצה לעשות את עבודתי בצורה מקצועית, אני לא יכול לפסול שום אפשרות, כמו מעבר למועדון אחר בינואר. אני חייב לחשוב על השחקן שלי ולמצוא עבורו את הפיתרון הטוב ביותר".

עוד בנושא:

ביקורת ברוסיה על ביברס נאתכו, 90 דקות וניצחון לאלמוג כהן
ערן זהבי מכוון לשכר של 45 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות
בדרך חזרה לישראל? "ליאור רפאלוב לא בתוכנית של קלאב ברוז'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully