וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד זימנה 11 שחקני יורוליג למוקדמות אליפות העולם

סקאריולו זימן בין היתר את ויקטור קלאבר ורודי פרננדס, עדיין לא ברור האם השחקנים יופיעו בצל המאבק בין היורוליג ופיב"א. הטורקים של פנר הודיעו שלא יתייצבו, גם טוני פארקר תוקף את השיטה

בובי דיקסון פנרבחצ'ה מול ג'יימס גיסט פנאתינייקוס. GettyImages
המאבק מחריף. בובי דיקסון/GettyImages

נבחרת ספרד פרסמה את הסגל המורחב שלה למוקדמות אליפות העולם, ובצל המאבק הגדול בין פיב"א והיורוליג, בחר לזמן המאמן סרג'יו סקאריולו לא פחות מ-11 שחקנים מהמפעל האירופי בכיר: רודי פרננדס (ריאל מדריד), אלברו אבאלדה, חואן סאסטרה, גיים ויוס (ולנסיה), ויקטור קלאבר, פייר אוריולה, פאו ריבאס (ברצלונה), סרחיו רודריגס (צסק"א מוסקבה), אילמאנה דיופ (באסקוניה), אלברטו דיאז (מלאגה).

שחקני פנרבחצ'ה שנמנים גם על סגל נבחרת טורקיה, מליח מחמטוגלו, סינן גולר, באריש הרשק, בובי דיקסון ואגנן ארנה, הודיעו היום (שני) כי לא יופיעו למשחקי מוקדמות אליפות העולם, שיתנגשו עם משחקי היורוליג של קבוצתם.

"כולם יודעים שהלו"ז שם אותנו במצב בעייתי", אמרו החמישה. "זה מיד היה כבוד ללבוש את המדים הלאומיים, אבל הלו"ז השתנה ויש לנו אחריות גם כלפי הקבוצה. בלתי אפשרי עבור שחקני ה-NBA והיורוליג לשחק במוקדמות".

המנהל המקצועי של אנאדולו אפס, אלפר יימאז, השמיע דברים דומים: "נשאיר את ההחלטה לשחקנים. זה לא קל. הקבוצות נותנים להם הרבה כסף, ואיך שהם משחקים ישפיע על החוזים העתידיים שלהם. היורוליג הציעה לו"ז הגיוני מאוד, בו כל שחקני היורוליג וה-NBA היו יכולים לשחק, אבל פיב"א לא קיבלה אותו. אני מקווה שהבעיה הזו תיפתר עם כמה שפחות נזק כי אחרי הכל, אנחנו מייצגים את טורקיה. איך אפשר לנצח משחק בלי חמישה שחקני מפתח?"

גם כוכבי נבחרת צרפת טוני פארקר וניקולה באטום נגד הלו"ז החדש. "הוא מגוחך לגמרי", אמר רכז סן אנטוניו. "פיב"א לא מנסה בכלל לעזור לטובת הכדורסל האירופי. זה חבל ומאכזב".

עוד בנושא:

מתאחד עם פיאניג'אני: קרטיס ג'רלס חתם לעונה במילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully