וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו פרש רשמית: "המסע המדהים שלי ככדורגלן הגיע לקצו"

כוכב נבחרת איטליה לשעבר ואחד הקשרים הגדולים בדורו, תלה את הנעליים בגיל 38 ואחרי שלא הצליח לסייע לניו יורק סיטי להתקדם בפלייאוף ה-MLS: "תודה לאוהדים, תמיד תהיו לצדי ובלבי"

אנדראה פירלו שחקן ניו יורק סיטי. AP
אמר שלום לניו יורק. אנדראה פירלו/AP

גל הפרישות מהכדורגל העולמי נמשך, והיום (שני) הגיע תורו של אנדראה פירלו. הקשר האיטלקי בן ה-38 נכנס כמחליף בדקה ה-90 במשחקה של ניו יורק סיטי מול קולומבוס קרו בליגת ה-MLS, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו להתקדם בפלייאוף ולפיכך הודיע על סיום התקופה שלו בניו יורק ובכלל ככדורגלן, כחודש אחרי שאישר כי בכוונתו לפרוש בסיום הפלייאוף האמריקאי. בכך חתם הקשר האלגנטי קריירה מפוארת של 872 משחקים, 86 שערים ו-18 תארים שונים.

אנדראה פירלו מנשק את הגביע העולמי 2006. GettyImages
אנדראה פירלו מנשק את הגביע העולמי ב-2006/GettyImages

"משחק אחרון ב-MLS", פתח פירלו את מכתב הפרישה שלו. "הזמן שלי בניו יורק סיטי הסתיים ואני רוצה לומר כמה מילים. אני רוצה להודות לכולם על האדיבות והתמיכה שהפגינו כלפיי בעיר המדהימה הזו. תודה לאוהדים הנפלאים, תודה לצוות המקצועי ולכל מי שפעל מאחורי הקלעים, תודה לחבריי לקבוצה. לא רק ההרפתקה שלי בניו יורק הגיע לקיצה אלא גם המסע שלי ככדורגלן. לכן, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות למשפחתי ולילדיי על התמיכה והאהבה הבלתי פוסקת, לכל קבוצה שהיה לי הכבוד לייצג, לכל חבר לקבוצה שהיה לי העונג לשתף איתו פעולה ולכל האנשים שהפכו את הקריירה שלי לכזו מדהימה. ואחרונים חביבים, לכל האוהדים ברחבי העולם שתמיד הראו את תמיכתם. תמיד תהיו לצדי ובלבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנדראה פירלו במדי ברשיה ב-2001. GettyImages
אנדראה פירלו במדי ברשיה ב-2001/GettyImages

פירלו החל את קריירת הבוגרים שלו בברשיה באמצע שנות ה-90. ב-2001 עבר למילאן במדיה שיחק 10 עונות. הוא זכה עם הרוסונרי פעמיים בליגת האלופות ובשתי אליפויות איטליה. ב-2011 עבר ליובנטוס במדיה זכה בארבע אליפויות איטליה ואיתה העפיל לגמר ליגת האלופות ב-2014, שם נכנעו הזברות לברצלונה. ב-2015 פירלו עבר לארה"ב שם כאמור סיים אמש את קריירת המשחק המפוארת שלו. במדי נבחרת איטליה פירלו זכה במונדיאל 2006 והוא נחשב לאחד השחקנים בעלי ההשפעה הרבה ביותר על הכדורגל האיטלקי של העשור האחרון.

אנדראה פירלו (מימין) עם אלסנדרו נסטה עם גביע האלופות של מילאן 2007. AP
עם אלסנדרו נסטה אחרי הזכייה של מילאן בליגת האלופות ב-2007/AP
אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. האתר הרשמי של יובנטוס, צילום מסך
אחרי עוד תואר עם יובנטוס ב-2014/צילום מסך, האתר הרשמי של יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully