וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא עלול להיעדר כחודשיים, סוכנו של מו אלאך: "הוא לא ישלוף מהמותן"

6.11.2017 / 18:13

גלעד קצב אישר את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו המנהל הטכני החליט לא לשלוח את לוזון הביתה: "הכי קל זה לפטר מאמן. הוא ילמד את המטריה בתקופה הקרובה". הקשר ייעדר מספר שבועות ויעבור MRI

עריכת וידאו:ניר חן

מכבי חיפה מינתה היום (שני) את מו אלאך למנהל הטכני שלה, אבל במועדון עדיין לא מכריזים על עידן חדש. ההולנדי-מרוקני שב להולנד כדי לסדר את ענייניו מול ויטסה, ויחזור בשבוע הבא לישראל. עד אז, החליט המאמן גיא לוזון להגיש תכנית אימונים למהלך הפגרה, שכוללת לפחות שני משחקי אימון בהם ישותף מאור בוזגלו, וכן מחנה אימונים סגור בן שלושה עד ארבעה ימים.

אלאך יקבל מידע שוטף מלוזון על ההתנהלות במהלך שהותו בחו"ל וכשיחזור לארץ ייפגש עם המאמן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלאך החליט שלא לפטר את המאמן ובשיחה עם ראשי המועדון הבהיר כי הוא ממליץ להשאיר אותו בתפקידו. סוכנו של אלאך, גלעד קצב, הגיב לידיעה כשאמר: "כל ספורט דירקטור שהיה מגיע היה רוצה להביא איתו צוות חדש. מה שאני אוהב אצל אלאך, הוא שהוא רוצה להגיע וללמוד את מכבי חיפה. הכי קל זה לבוא ולפטר את כולם, אבל זה לא הוא. הבאתי אדם מקצוען שיודע את העבודה, איש כדורגל. הוא ילמד את מכבי חיפה ולא ישלוף מהמותן. כולם חשבו שהוא פיטר את לוזון, שיביא מאמן או עוזר. הוא ילמד את המטריה בתקופה הקרובה, ולא יעשה שום צעד לפני שזה יקרה".

עוד בנושא:

איש חזון ומדע: מו אלאך, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה
מכבי חיפה: מו אלאך ערך בירור על גיא לוזון. המליץ להנהלה לא לפטרו
מו אלאך חתם במכבי חיפה: "שמח להגיע למועדון כזה גדול"

מו אלאך המנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לאט לאט. אלאך/אתר רשמי, מכבי חיפה

הקשר נטע לביא שסובל ממתיחה נבדק היום והתבקש לעבור בדיקת MRI כדי לאבחן בדיוק כמה זמן ייעדר, אולם במועדון מעריכים שהשחקן ייעדר עד חודשיים, מה שיגרום לו להיעדר גם אחרי הפגרה. ארנסט מאבוקה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והתבקש לנוח בשבועיים הקרובים. הוא ישוב רק לאחר הפגרה.

הקבוצה שוב תעמוד לדין בגין הדלקת שתי אבוקות ביציע הצפוני בדקה ה-76 וכן בגין העובדה שהאבוקה נזרקה לרחבת השוער וגרמה להפסקת המשחק. בדקה ה-87 הדליקו האוהדים אבוקה נוספת. כזכור, בשבוע שעבר עמדה חיפה לדין פעמיים בגין זריקת רימוני עשן, אולם הדיין גזר עליה קנס של 2,000 שקל בלבד, לאור ההשקעה במניעת מקרים מהסוג הזה. יחד עם זאת, המועדון עשוי לספוג קנס כבד יותר בעקבות העמדה שלישית לדין בשבוע האחרון.

עוד באותו נושא

איש חזון ומדע: מו אלאך, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully