וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נגד ריאל מדריד לא נוכל לעשות טעויות כאלו"

6.11.2017 / 8:33

הצהובים רשמו 86:90 על מכבי ראשון לציון אחרי שאיבדו יתרון דו ספרתי שכבר הגיע ל-18 נקודות. ספאחיה על משעור: "קשה לחזור אחרי פציעה". שגב: "היה קצת רפיון במחצית השנייה"

one

מכבי תל אביב ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגת העל, זאת לאחר שאמש (ראשון) היא ניצחה בחוץ את מכבי ראשון לציון 86:90. הצהובים הובילו לאורך רוב המשחק ביתרון דו ספרתי, אולם היריבה צמצמה ברבע האחרון. המאמן נבן ספאחיה, העיר בסיום את השחקנים על כך ועל איבודי הכדור. "הצגנו אופי בסיום כשניצחנו, אבל מול ריאל מדריד לא נוכל להרשות לעצמנו לעשות טעויות. אסור שיהיו לנו דקות של נסיגה במשחק ובהגנה", הסבירו בקבוצה.

לגבי כארם משעור, שמתקשה להשתלב לאחר פציעתו ואתמול שיחק 5 דקות, אמר ספאחיה: "אני מדבר עם משעור כל הזמן. קשה לחזור לקבוצה אחרי פציעה, אבל הוא יהיה בכושר הכי טוב בזמן החשוב".

דשון תומאס, שסיים את המשחק עם 18 נקודות, סיכם: " שיחקנו נהדר במחצית הראשונה, אבל ידענו שראשון לציון קבוצה שלא מוותרת ועובדה שהיא חזרה בחצי השני. אני שמח שהוכחנו אופי וניצחנו. באופן אישי, הייתי צריך לחכות כמו מקצוען להזדמנות שלי ואני שמח שעשיתי את זה. חבריי לקבוצה חיפשו אותי בדקות האחרונות ומגיע להם קרדיט".

איתי שגב הוסיף: "בפתיחה שיחקנו כדורסל מצוין ושטפנו את המגרש. בחצי היו לנו קצת פספוסים בהגנה ובהתקפה, קצת רפיון והם חזרו למשחק. אני שמח שהצלחנו לנצח, אבל אנחנו צריכים להשתפר. כל אחד פשוט עשה את הדברים שמצפים ממנו. אנחנו קבוצה וכל יום מישהו אחר יקלע".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 86:90
נבן ספאחיה: "כמה מהשחקנים שלי צריכים ללמוד איך לשחק ברמה הזאת"
הפועל ירושלים ניצחה את הפועל אילת 67:82

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"הייתי צריך לחכות כמו מקצוען להזדמנות שלי". תומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully