וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע חוזרת לעצמה: "זה כבר מזכיר את הקבוצה של העונה שעברה"

האלופה מרגישה שהיא חוזרת לעצמה אחרי ניצחון הליגה הרביעי ברציפות. גורש: "מאבק האליפות יהיה הרבה יותר קשה העונה". בכר נזף בשחקניו במחצית, מליקסון שהוחלף בגלל כאבים במפשעה ייבדק היום

צילום ועריכה: קובי אליהו

בשקט בשקט, אחרי פתיחת עונה רעה, הפועל באר שבע שרשמה אמש (ראשון) ניצחון ליגה רביעי ברציפות, תוכל לחזור למקומה הטבעי בראשות הטבלה עם ניצחון על הפועל עכו במשחק ההשלמה שלה ב-23 בחודש. אחרי ה-0:2 על מכבי פתח תקוה, מרגישים בשורות האלופה שהקבוצה השאירה את המשבר מאחוריה, ואחרי המנוחה שתצבור בפגרה שבפתח היא תקרא מחדש תיגר על המטרות שלה - אליפות שלישית ברציפות והעפלה לשלב הבא בליגה האירופית.

"בתחושה זה כבר מזכיר את הקבוצה מהעונה שעברה, לפחות בעוצמות", אמר אחד השחקנים. "ביכולת עוד יש לנו לאן להשתפר, אבל עכשיו אסור להיכנס לשאננות". ואפרופו שאננות, ברק בכר ממש לא אהב את המחצית הראשונה אתמול. במשחקים האחרונים המאמן שיבח את שחקניו, אולם במחצית הרגיש שוב שהם חסרי אנרגיות ואמר להם: "תשחקו פשוט, תעשו את הדברים שאנחנו עובדים עליהם כל הזמן ודרכם גם יגיעו השערים. אל תסבכו את העניינים".

למרות המומנטום, בבאר שבע מרוצים מהפגרה שהגיעה. בקבוצה עסקו לא מעט בעייפות של השחקנים ובעומס שהוביל להרבה פציעות מתחילת העונה. גם במקרה של מאור מליקסון, שנטש את המשחק בדקה ה-38 בגלל כאבים במפשעה, מדובר בעיקר בעומס. בכר אמר אתמול לאחר המשחק כי מליקסון כבר התלונן על רגישות באזור הזה בשבוע שעבר, וזו למעשה הסיבה שלא פתח ביום חמישי ברומניה. היום יעבור הקשר בדיקות נוספת ובבאר שבע מקווים כי מדובר במתיחה בלבד ושמליקסון ישוב לאחר הפגרה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה
בכר: "ככל שקשה יותר, השחקנים מוציאים מעצמם יותר"

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, מהראן ראדי. ברני ארדוב
רק מתיחה? מאור מליקסון/ברני ארדוב

אחת הסיבות לשיפור בשבועות האחרונים היא היכולת הטובה של דודו גורש, שאמר בסיום: "הגענו עם הכנה לא אידיאלית ולקחנו שלוש נקודות מאוד חשובות במגרש קשה. זה מסוג המשחקים שכולם צריכים לתת מעבר, כי יש עלינו עומס משחקים ובתקופות האלה כולם צריכים להיות יד אחת ולעזור אחד לשני".

"כיף לשחק", הודה גורש כשהתייחס לחזרתו לשער. "כשאתה משחק רצוף הכושר רק הולך ומשתפר. לבאר שבע יש שני שוערים במעמד שווה, ברק מחליט מה שהוא מחליט, ובכל יום נתון יכול לשחק מישהו אחר. זה יתרון שיש לנו ולברק. הזמן עושה את שלו. שחקנים ובמיוחד שוערים צריכים רצף משחקים כדי לחזור לכושר משחק ואני שמח שאני משחק טוב ורק שימשיך כך".

"המשחקים לא פשוטים", השיב השוער לטענות שהאלופה עדיין לא נמצאת ביכולת של העונה שעברה. "אנחנו לא מצפים להגיע ולתת רביעיות וחמישיות. אנחנו משחקים מול קבוצות טובות במיוחד העונה. אם ניקח לדוגמה את הפועל חיפה ומכבי נתניה שהתחזקו מאוד, כך שהליגה לא קלה ולא פשוטה ואפשר לראות את חלוקת הנקודות בטבלה. מאבק האליפות יהיה הרבה יותר קשה העונה ולא יהיה תסריט כמו בעונה שעברה שמכבי תל אביב ואנחנו רצים לבד. בסך הכל המצב שלנו בליגה הוא טוב. מבחינתי אנחנו נראים מצוין, אני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו חוזרים להיות הפועל באר שבע שרגילים לראות ורק נלך ונשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully