וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "כמה מהשחקנים שלי צריכים ללמוד איך לשחק ברמה הזאת"

5.11.2017 / 23:05

מאמן מכבי תל אביב היה מאופק אחרי ה-86:90 על מכבי ראשון לציון: "היה קשה מאוד, נוריס קול איבד חמישה כדורים בגלל החוקים". שמוליק ברנר: "גאה באיך שחזרנו, נלמד מזה"

one

מכבי תל אביב שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל, אחרי 86:90 לא פשוט על מכבי ראשון לציון בעיר היין. דשון תומאס (18 נקודות), מייקל רול (17) ונוריס קול (16) בלטו אצל נבן ספאחיה, ארבעה ימים לפני ריאל מדריד ביורוליג.

"קשה מאוד לשחק כאן, קבוצה שמשחקת לאורך 40 דקות ולא מוותרת, צריך לתת להם קרדיט", אמר נבן ספאחיה בסיום. "היינו הקבוצה היותר טובה, הולכנו מההתחלה ועד הסיום, העבירה הטכנית שלי החזירה אותם למשחק, הם קפצו עלינו וקלעו שלשות וחזרו למשחק. אולי כשאני אראה את הווידאו אני אדע יותר, קשה מאוד לשמור עליהם בסקור נמוך, במיוחד שהם קולעים כל כך הרבה שלשות. כמה מהשחקנים שלי צריכים ללמוד איך לשחק ברמה הזאת, במיוחד נוריס שאיבד חמישה כדורים רק בגלל החוקים. ניצחנו קבוצה טובה, אף אחד לא שיחק יותר מ-24 דקות, וזה מה שחשוב".

מנגד, המאמן המפסיד שמוליק ברנר סיכם: "אני קצת מאוכזב עכשיו, אבל אם נלמד מזה נוכל לגדול. הרבה יותר הטרידה אותי הרכות והחוסר ריכוז בריבאונד, משהו שלא קרה לנו השנה. זה מבאס. אני גאה באיך שחזרנו למשחק, ביום בינוני של כמה מהשחקנים המובילים שלנו, יש דברים טובים לקחת. נלמד מזה. ההיעדרות של אבי בן שימול משנה לנו את הכל, זה לא סוד מה המשמעות שלו בשבילנו. אנחנו קבוצה וצריכים לדעת לחפות על זה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 86:90

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. מגד גוזני
לא יוצא מגדרו. ספאחיה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully