וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה: "אחד המשחקים הכי חלשים שלנו". דיווח: ריינג'רס פנתה למקלארן

5.11.2017 / 22:29

אוהדי מכבי תל אביב הגיבו בבוז לניצחון הדחוק על הפועל רעננה, גם הקשר הסכים. היועץ המקצועי עשוי לעבור לאמן בסקוטלנד. ג'ורדי קרויף: "אם הייתי יכול, הייתי מחליף שמונה שחקנים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) לפגרה עם עוד שלוש נקודות, אבל עם לא מעט דאגות אחרי 0:1 קשה על נועלת הטבלה הפועל רעננה. אור דסה כבש שער בכורה כבר בדקה ה-10, אבל הצהובים נראו רע, התגוננו לקראת הסיום בנתניה וספגו בוז מהקהל המועט (כ-2,500 בלבד הגיעו). ג'ורדי קרויף יקווה לראות יכולת טובה יותר אחרי פגרת השזרוע הארוכה, כשקבוצתו בסופו של דבר רחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה.

האם זה היה משחקו האחרון של סטיב מקלארן כיועץ לצוות המקצועי של מכבי תל אביב? בסקוטלנד מדווחים כי ריינג'רס פנתה למאמן האנגלי אחרי שלא הצליחה לעמוד בדרישותיו של דרק מקלנס מאברדין. גם מקלארן יבקש שכר גבוה, אבל במקרה שלו מועדון הפאר הסקוטי לא צריך לשלם פיצוי לצהובים.

עוד בנושא:
אור דסה העניק למכבי תל אביב 0:1 דחוק על הפועל רעננה
גם הפועל באר שבע עם 20 נקודות אחרי 0:2 על מכבי פתח תקוה

באטוקיו מול שוקרני/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב, התייחס לניצחון הקשה בסיום: "לא הייתה הופעה טובה שלנו, אני חושב שאם הייתה לי אפשרות להחליף שמונה שחקנים במהלך המשחק, הייתי עושה את זה. הקבוצה הייתה חסרת אנרגיה, ברור שהייתה עייפות רבה. חשוב שהשגנו שלוש נקודות כי היו משחקים הרבה יותר טובים ובהם לא השגנו נקודות. זה ניצחון חשוב, שמרנו על רשת נקייה ואחרי הפגרה אני מצפה לקבוצה עם הרבה יותר אנרגיות. ראיתי הופעות גרועות יותר שלנו, גם העונה. קשה לשחק כל כך הרבה משחקים בזמן קצר, אין לנו הרבה אפשרויות רוטציה בקישור ואני מודה לשחקנים שנתנו הכול. באטוקיו עם בעיות פיזיות, גם ריקן, ייני לא יכול היה לשחק, אבל היינו צריכים את שלושתם וזה היה קשה מבחינה פיזית. הדבר היחיד שהיה לנו בראש זה השגת שלוש הנקודות".

דור מיכה הוסיף: "חוץ מאת שלוש הנקודות אין מה לקחת מכאן. אחד המשחקים הכי חלשים שלנו שאני זוכר בשנים האחרונות. הפגרה באה לנו בזמן. אנחנו צריכים להשתפר. יש לנו אלף ואחד תירוצים, שחקנים עייפים, הרוטציה מאוד קצרה, אבל זו לא סיבה להיראות ככה. צריך להשתפר דרסטית אם אנחנו רוצים לרוץ חזק השנה. אני שמח לחזור אחרי פציעה ולאט לאט נכנס לכושר, מקווה להיות 100 אחוז אחרי הפגרה ולעזור לקבוצה. אנחנו רוצים לשחק הרבה יותר טוב ואטרקטיבי ושהקהל שלנו יהנה. לצערי בשבועות האחרונים זה לא יוצא".

מנחם קורצקי, שהחל את הקדנציה שלו בהפועל תל אביב עם הפסד 1:0 בדרבי וכעת פתח את הקדנציה המחודשת כמאמן הפועל רעננה עם הפסד זהה, סיכם: "פספסנו הזדמנות לעשות תוצאה טובה. באנו מוכנים למשחק, השחקנים עמדו טוב, רצו, נתנו הכול, נצטרך לשפר כמה דברים בחלק ההתקפי כדי שנדע לנצח. דברים חוזרים על עצמם - אנחנו מקבלים גול מנאיביות וחוסר ריכוז קטן, ומנגד, התפספס לנו בהתקפה. נעבוד על הדברים האלה ואני מאמין שגם בחומר הזה, אם נעבוד כמו שצריך, נדע להפיק יותר. אני מחפש לאזן את הסגל כי אנחנו מאוד צרים בכמה עמדות, מקווה שנמצא משהו זמין כבר עכשיו. אם לא, נחכה לינואר. אני לא מפחד מתדמיות שמדביקים לאנשים, אני מאמין במועדון הזה ושעם יכולת כזאת, ועוד איכות מקדימה, נישאר בליגה. צריך לתת זמן למאמנים, אלה לא דברים שבאים ביום אחד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully