וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם הייתה תוצאה לא טובה היום, הייתי הולך הביתה לבד"

5.11.2017 / 23:14

מאמן מכבי חיפה דיבר בגילוי לב אחרי ה-0:2 מול סכנין: "הייתי נאיבי כשחשבתי שנתחבר מהר", על אלאך, שישב ביציע: "עוד לא דיברתי איתו", על ההיעדרות שלו מהמסע"ת: "לא הייתי במוד נכון"

Default. Walla R&D, מערכת וואלה
מו אלאך ביציע, במרכז/אדריאן הרבשטיין

מו אלאך, המנהל הספורטיבי המיועד של מכבי חיפה, נחת בישראל והגיע הערב (ראשון) לאצטדיון העירוני בחיפה כדי לצפות מהיציע במשחק מול בני סכנין, בו ניצחו הירוקים 0:2. אלאך בן ה-44 לא נכח מוקדם יותר במשחקה של קבוצתו הנוכחית ויטסה מול זוולה בליגה ההולנדית, כשבתקשורת בארצו דיווחו כי הקבוצה כבר מחפשת לו מחליף.

מהיציע, אלאך ראה את עומרי בן הרוש ועומר דמארי מעניקים למכבי חיפה שלוש נקודות ואת האוהדים מסדרים עוד ביקור בבית הדין המשמעתי עם השלכת אבוקות למגרש.

עוד בנושא:
מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל רעננה
הפועל באר שבע גברה 0:2 על מכבי פתח תקוה

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הייתי נאיבי לחשוב שנצליח מהרגע הראשון". גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון אמר בסיום: "בכדורגל תמיד יש לחץ סביב המשחק, אבל ברגע שאתה מאמין בצוות ובשחקנים שלך, זה גורם לך להיות רגוע. הניצחון היה מוצדק, היינו הקבוצה הדומיננטית, ששלטה במשחק ויצרה יותר מצבים. אני שמח שכבשנו ושהיתרון האיכותי בא לידי ביטוי. אנחנו קבוצה חדשה, כולם פה שחקנים חדשים. לפעמים הדברים הולכים יותר טוב ולפעמים פחות טוב. גם אנחנו בצוות בתהליך למידה של הקבוצה. הייתי נאיבי לחשוב שנצליח מהרגע הראשון אחרי כל השינויים. בחרתי לא להגיע למסיבת עיתונאים כי חשבתי שזה לא נכון מבחינתי להגיע. כי ידעתי שעדיף שבמוד שבו הייתי, עדיף שאני אהיה בשקט. כמאמן אני יודע שאנחנו צריכים להביא תוצאות. אם הייתה תוצאה לא טובה היום, הייתי הולך הביתה לבד.

"ידעתי שזה משחק חשוב מאוד. אמרתי לשחקנים שהם צריכים לשחק בשבילנו כקבוצה, כמועדון ולהשיג את התוצאה הראויה. אני לא הנושא החשוב פה, העיקר שניצחנו. אני לא אחראי לשמועות, אלא רק למה שקורה במגרש. היום ניצחנו ב-90 דקות וזה הכול. תפקידי היה לנצח במשחק וניצחנו, זה הכול. בקושי דיברתי עם אלאך, אני לא יודע מתי הוא הגיע. הייתי מרוכז רק במשחק. אני לא יודע כי אין לי תשובות. אני צריך לתת תשובות רק במגרש. היום שיחקנו טוב על המגרש וזה הכול. אתם החלטתם שאלאך מגיע ושהוא רוצה להביא מאמן חדש. אני אמשיך לעבוד כמו שאני עובד בכל מועדון, גם במועדונים בעבר עבדתי עם מנהלים מקצועיים. אנחנו לא בניגוד אינטרסים. אני חושב שהאוהדים של מכבי חיפה תמכו בקבוצה לאורך כל המשחק. אני שמח שהאש הולכת אליי ולא כלפי השחקנים. תפקידי ותפקיד השחקנים הוא להחזיר את האמון ברמת הכדורגל שלנו".

חלוץ הירוקים עומר דמארי אמר: "באנו אחרי תקופה קשה מאוד, היינו חייבים את הניצחון. אני שמח שזה מה שעשינו היום. זהו, ממשיכים הלאה. כשחלוץ לא משחק וכן משחק, הולך לאיבוד הביטחון. הייתי בכושר לא טוב, נפצעתי, אני מקווה שזו נקודת מפנה. שיחקנו בשביל עצמנו, בשביל הכבוד שלנו, בשביל הקהל, בשביל המערכת שנקראת מכבי חיפה. איבדנו את הכבוד בשבועות האחרונים. אני מקווה שמפה נחזור למעלה. יש לי חוזה לעוד שנה, בכל משחק אני אתן את המקסימום ואראה מה יהיה. אני חושב שיש פה קבוצה שיכולה להוציא יותר ממה שהוציאה עד עכשיו. אני הרבה זמן, אנחנו צריכים להתחבר ולהיראות טוב יותר". על אלאך: "אנחנו ניתן את המקסימום בלי קשר למי שיהיה המנהל המקצועי ומי יהיה המאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מאור בוזגלו מבסוט

מאמן סכנין פליקס נעים: "זהירים מדי? שיחקנו נגד מכבי חיפה בחוץ, היא קבוצה שמבחינת סגל שחקנים הרבה יותר טובה. נכון שהיא הגיעה בתקופה לא טובה, אבל שיחקנו לרגליים שלהם ועשינו להם את החיים קלים. למכבי חיפה יש תקציב יותר גדול מסכנין, היא מועדון גדול יותר, אבל מקצועית אני לא בטוח כרגע. אני חושב שזה היה המשחק החלש ביותר שלנו העונה. עלינו לא מספיק עם מוטיבציה והשחקנים לא מילאו את ההוראות מספיק טוב. אנחנו עובדים על השערים באימונים, אבל בין אימון למשחק יש הבדל ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully