וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: נהריה מגיעה לגן נר, נס ציונה באשדוד

5.11.2017 / 15:40

הפועל גלבוע/גליל תרצה לעצור את רצף ההפסדים דווקא נגד הקבוצה החמה מעין שרה (19:45, ספורט 5+). מכבי אשדוד, אחרי הניצחון בירושלים, תארח את הקבוצה הכתומה מהמרכז

one

משחקי המחזור החמישי בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. בקרב צפוני חם בגן נר תארח הפועל גלבוע/גליל הפצועה את עירוני נהריה המרשימה של אריק אלפסי. מכבי אשדוד/באר טוביה תקווה לבנות על הניצחון בארנה בירושלים בשבוע שעבר, כשתארח בביתה את עירוני נס ציונה.

seperator

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה (19:45, משולב בספורט 5+)

שלושה הפסדי ליגה רצופים, הדחה מגביע המדינה על ידי קבוצה מהליגה הלאומית, שלוש פציעות רציניות והרבה דאגות, כך אפשר לסכם את פתיחת העונה של גלבוע/גליל עד כה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי איבדה בהפסד להפועל חולון בשבוע שעבר גם יחזקאל סקוורר לחודש הקרוב, ותופיע בקו אחורי מצומצם מאוד למשחק נגד נהריה שיכלול רק את ג'ייקובן בראון, שמתאושש מהפציעה מלפני שבועיים בברכו, אלייז'ה ג'ונסון ועמית ראובן הצעיר שצפוי לקבל דקות. יחד עם זאת, בגלבוע מאמינים שבבית ניתן וצריך להפתיע את היריבה הצפונית.

שתי קבוצות בלבד הצליחו לנצח עד כה את עירוני נהריה מפתיחת העונה - מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר והפועל ירושלים במחזור הפתיחה בליגה. בנהריה מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים, ומקווים למשוך את המומנטום גם למשחק החוץ בגן נר, שניצחון בו יצמיד אותם לצמרת הגבוהה. זיו בן צבי, שהרשים נגד בני הרצליה, צפוי להמשיך לקבל דקות משחק רבות, גם כשיפתח זיו ממשיך להחלים מהפציעה בקרסול. לפני המשחק יקבל אריק אלפסי את תואר מאמן חודש אוקטובר בליגה, ואילו אלכס יאנג יקבל את תואר שחקן החודש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני נהריה אלכס יאנג. אדריאן הרבשטיין
שחקן החודש. יאנג/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נס ציונה (20:00, משולב בספורט 5+)

המנצחת הגדולה של השבוע שעבר רוצה למשוך את המומנטום לבריחה מוקדמת מתחתית הטבלה. איש לא האמין שמכבי אשדוד תפתיע את הפועל ירושלים בחוץ, אך בראד גרינברג קיבל הצגה גדולה משלושה מארבעת הזרים שלו ויצא מהארנה עם ניצחון גדול. יחד עם זאת, באשדוד יודעים שהניצחון הזה לא מבטיח להם שום דבר לקראת המשחק נגד נס ציונה, ויצטרכו לבוא באותה רמת אינטנסיביות כדי להמנע מהפסד בית ראשון העונה. עוזר המאמן דני גוט, צפה בכתומים במשחק הליגה האחרון נגד מכבי ראשון לציון, וידריך לראשונה נגד בנו גולן שמשחק בקבוצה היריבה.

בעירוני נס ציונה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים נגד מכבי ראשון לציון במחזור הקודם. לאורך כל המשחק רדפו השחקנים של נדב זילברשטיין אחרי היריבה האזורית ולא נראו כמו מי שיכולים לצאת עם ניצחון. נקודת האור היחידה מהמשחק הייתה היכולת של דקוואן קוק, שהוכיח שכמו שמצפים ממנו הוא שחקן ברמה גבוהה. כדי לנצח באשדוד הכתומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully