וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל אילת 67:82

האלופה עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ועלתה ל-1:4 בתום חמישה מחזורים. פרפרוגלו קלע 15 נקודות, הלפרין הוסיף 14. אילת הציגה משחק התקפי מפוזר והפסידה משחק שלישי ברציפות

one

הפועל ירושלים גברה הערב (ראשון) 67:82 על הפועל אילת בחוץ במשחק במסגרת המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל. האלופה הוליכה לכל אורך המשחק בהפרש שנע סביב 10 נקודות ואחרי 40 דקות עלתה למאזן 1:4. אילת לעומת זאת, רשמה הפסד שלישי רצוף והמאזן שלה עומד על 4:1.

פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים, אמר בסיום: "היה חשוב להשיג ניצחון, אהבתי את הדרך בה שיחקנו הערב. מבחינת אנרגיה, רוח לחימה, כך רציתי שזה ייראה גם בהגנה. יש משהו שונה בימים האחרונים, כולם עובדים קשה ודוחפים אחד את השני. עדיין יש נקודות לשיפור כמו הריבאונד, אבל אני בסך הכול מרוצה. הענקנו ליות הלפרין דקות וטוב לראות את התרומה שלו, יש לו חוכמת משחק והוא עזר. גם אלן אומיץ' היה להסתגל לליגה הישראלית, אבל הוא מתקדם והיה חשוב ומשמעותי מול אילת. כולם מודעים לחשיבות המשחק ברביעי, אבל גלא במצב לא טוב ואני אופטימי". על המצטרף הטרי קיילין לוקאס: "הוא מוכשר מאוד, קלעי טוב. שוחחתי איתו בטלפון והוא נרגש להגיע, זה צעד משמעותי עבורו".

מאיר טפירו, מאמן הפועל אילת: "זה משחק שלישי שאנחנו פותחים לא טוב, משום מה מאוד מהוססים ומתוחים, מאבדים כדורים ורודפים כל המשחק. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו פותחים משחקים טוב יותר ומשפרים את משחק המעבר".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים החתימה את קיילין לוקאס
הכעס של ליאור אליהו כמשל לפינוק של הכדורסלן הישראלי

seperator

רבע 1

הפועל ירושלים פתחה טוב, ניצלה התקפה מפוזרת של אילת וטיפסה ל-3:10 לפני שמאיר טפירו הזעיק פסק זמן. ליאור אליהו המדובר נכנס למשחק וביצע פעולות התקפיות טובות, יותם הלפרין קלע והאלופה טיפסה ל-6:17 ול-8:19 בסיום הרבע.

רבע 2

ירושלים כבר עלתה ל-10:23 לפני שאילת יצאה לריצת 0:7, חזרה לעניינים ובהמשך צימקה עד 27:22. ירושלים חזרה לפער דו ספרתי (פרפרוגלו קלע שלשה והעלה ל-26:37), מייק רוסאריו הוריד ובסיום המחצית 29:39 לאלופה.

רבע 3

ירושלים נכנסה טוב למחצית השנייה והגדילה את היתרון שלה ל-30:45. אילת עוד הצליחה להוריד למינוס 12, אבל ירושלים נתנה גז וטיפסה ל-37:53. בדקות הבאות הסטטוס קוו נשמר, ההפרש המשיך לנוסע סביב 10-15 נקודות ובסיום הרבע זה 48:60 לירושלים.

רבע 4

שלשה של עמית עבו בדקות הראשונות של הרבע האחרון הורידו ל-65:56 ובהמשך גם עמית שמחון קלע מחוץ לקשת. אילת ניסתה לחזור למשחק וצימקה ל-67:61, אבל יותם הלפרין צלף מחוץ לקשת. ירושלים התרחקה שוב ומזה אילת כבר לא חזרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סטראטוס פרפרוגלו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הוליך את הקלעים. פרפרוגלו/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל אילת: עמית שמחון 13, דימיטריוס טרידוול, מייק רוסאריו ואייזק רוזפלט 10 כ"א, עמית עבו 8, ג'ורדן לויד 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אלאנדו טאקר 6, עמית ביר-כץ 2. ניב ברקוביץ' ואפיק ניסים שיחקו לא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: סטרטוס פרפרוגלו 15, יותם הלפרין 14, ג'רום דייסון 12 ו-7 אסיסטים, אלן אומיץ' 11, ריצ'רד האוול 10, ליאור אליהו 9, טרנס קינזי 5, יוגב אוחיון 4, אוסטין דיי 2.

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully