וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס גירדה 1:2 מול בנבנטו, נאפולי מעדה אצל קייבו

הגברת הזקנה נקלעה לפיגור סנסציוני בבית מול הקבוצה הגרועה בליגה, אך היגואין וקואדראדו סידרו שלוש נקודות, בעוד הפרטנופי הסתפקו ב-0:0. רומא ניצחה 2:4 את פיורנטינה, מילאן חגגה, אינטר מעדה

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
יובה נמנעה מסנסציית העונה. היגואין חוגג/רויטרס

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם 1:1 בין אינטר, שאירחה את טורינו ונחלצה מהפסד ליגה ראשון העונה. לאחר מכן, יובנטוס ניצחה 1:2 בקושי את בנבנטו, שנותרה ללא נקודה. נאפולי לעומת זאת, מעדה עם 0:0 אצל קייבו ואילו רומא יצאה ממשחק החוץ מול פיורנטינה עם 2:4 מרשים. מילאן ניצחה 0:2 את ססואולו, המפגש בין לאציו לאודינזה נדחה בגלל סערה שגרמה להצפת כר הדשא באולימפיקו.

* גנואה פיטרה את מאמנה איבן יוריץ' בפעם השנייה השנה, אחרי ההפסד בדרבי 2:0 לסמפדוריה בשבת ולאור צבירת הנקודות המאכזבת (שש בלבד ב-12 מחזורים). דוידה בלארדיני צפוי להתמנות למחליפו.

עימות בין שחקני קייבו לשחקני נאפולי. רויטרס
נאפולי התקוטטה ופישלה/רויטרס

אינטר - טורינו 1:1

יאגו פאלקה הנפלא הפתיע את המארחים בדקה ה-60, אבל מאורו איקרדי הוריד כדור ברחבה לאדר המחליף שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-79. אינטר פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון באופן זמני היא במקום השני, עם 30 נקודות במאזנה.

יובנטוס - בנבנטו 1:2

הקבוצה הכי גרועה בליגות הבכירות של אירופה מזה שנים הגיעה לטורינו עם אפס נקודות מ-11 מחזורים ויחס שערים 29:4. כל המחצית הראשונה היא לא נגעה בכדור בתוך הרחבה של יובה ואיכשהו, ירדה להפסקה ביתרון סנסציוני אחרי שאמאטו צ'יצ'ירטי סובב כדור חופשי לרשת של וויצ'ך שצ'סני ההמום, שהחליף את ג'יג'י בופון. יובה, שבעטה במחצית הראשונה 15 כדורים לעבר השער של היריבה לעומת בעיטה אחת של בנבנטו, הצליחה לבסוף להימנע מהפתעה מטורפת. בדקה ה-57 בלס מטוידי הוריד לגונסאלו היגואין, שבעט כדור קשה מהאוויר לחיבורים ושמונה דקות לאחר מכן, חואן קואדראדו השלים מהפך עם נגיחה מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמאטו צ'יצ'ירטי שחקן בנבנטו כובש בבעיטה חופשית מול יובנטוס. רויטרס
צ'יצ'ירטי מהמם את יובה. בנבנטו החזיקה מעמד יפה/רויטרס

קייבו - נאפולי 0:0

תיקו מפתיע ומאכזב לפרטנופי, שאיבדו שתי נקודות יקרות וראו את יובה סוגרת את הפער מהם לנקודה אחת בלבד. נאפולי נותרה ללא הפסד ליגה העונה, אבל לא הצליחה לנצח את הקבוצה מוורונה, מה שעשתה בכל חמשת מפגשי הליגה הקודמים בין הקבוצות.

פיורנטינה - רומא 4:2

הג'אלורוסי עם ניצחון שמיני בתשעה מחזורים, אחרי שיצאו מטוקסנה עם שלוש נקודות בתום משחק גשום וסוער. גרסון כבש פעמיים (5 ו-30), אך ז'ורדן ורטו (9) וג'יו סימאונה (39) איזנו עוד לפני ההפסקה. לבסוף, קוסטאס מנולאס כבש בדקה ה-50 ודייגו פרוטי, בדקה ה-87, הבטיח את הניצחון וסידר לוויולה הפסד ליגה שני ברציפות.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
רומא חגגה בטוסקנה/GettyImages

ססואולו - מילאן 2:0

בשלושת הביקורים הראשונים שלה אצל ססואולו, מילאן הפסידה. בעונה שעברה ניצחה לראשונה מפנדל, והפעם הגדילה לעשות עם צמד שקידם את הקבוצה למקום השביעי והוריד מעט מהלחץ על המאמן וינצ'נזו מונטלה. הבלם אלסיו רומאניולי ניצל יציאה רעה של אנדראה קונסילי ונגח לרשת בדקה ה-39, כשבדקה ה-67 סוסו חתך מימין ובעט בשמאל לחיבורים הרחוקים.

משחקים נוספים:

קליארי - ורונה 1:2
לקליארי: לוקה צ'פיטלי (28), פאולו פראגו (85). לוורונה: ברונו סוקוליני (6)

אטאלנטה - ספאל 1:1
לאטאלנטה: בריאן כריסטנטה (23), לוקה ריצו (63)

עובד מנסה לנקז את האולימפיקו של רומא לפני משחק בין לאציו אודינזה. GettyImages
ככה נראה האולימפיקו לפני דחיית המשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully