וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מכוון לשכר של 45 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות

5.11.2017 / 10:54

אחרי שסיים את העונה כמלך השערים של הליגה הסינית, החלוץ לא יסתפק בחוזה הקיים שמבטיח לו 7 מיליון דולר בעונה הבאה. גוואנגז'ו לא נרתעת מהדרישות ועשויה להחתימו על חוזה עתק חדש

צילום מסך

בווידאו: כל השערים של ערן זהבי מהעונה החולפת

ערן זהבי, שסיים אתמול (שבת) את העונה בליגה הסינית כמלך השערים אך לא שבר את שיא כל הזמנים, הוזמן לטקס נבחרי העונה בליגה הסינית שיתקיים בסוף השבוע והוא ודאי יחכה לראות האם יבחר לכדורגלן העונה אפילו שבדרך כלל נבחר הכדורגלן מהקבוצה האלופה. כך או אחרת מובטח לזהבי פרס על זכייתו במלכות השערים אחרי 27 כיבושים. כל אחד משעריו בליגה זיכה אותו בסכום של 20 אלף דולר ויש לו גם בונוס צנוע בגובה של 10 אלף דולר על השער היחיד שכבש בגביע הסיני העונה. בסך הכול, הכניס זהבי 550 אלף דולר מקבוצתו רק על מענקי הכיבושים.

הבוקר המריא זהבי עם משפחתו לחופשה קצרה בסינגפור ואת השבועות הקרובים הוא יקדיש לתכנון העונה הבאה שלו. לזהבי חוזה לעונה הבאה בגוואנגז'ו בגובה 7 מיליון דולר. בדבר אחד אפשר להיות בטוחים: זה לא יהיה השכר שלו בעונה הקרובה. בין אם גוואנגז'ו תמכור אותו ובין אם הוא ישאר בשורותיה, שכרו יקבל קפיצה משמעותית מאוד. למעשה, זהבי מכוון לשכר של 15 מיליון דולר בעונה הקרובה וראשי גוואנגז'ו כבר העבירו לו מסר לפיו הם לא נרתעים מהסכום הזה ומוכנים לדון לגביו.

יתרה מכך, לקבוצה של זהבי יש אופציה להאריך את ההתקשרות איתו בשנתיים נוספות כך שלא מן הנמנע שאם גוואנגז'ו תסכים להעלות את שכרו ל-15 מיליון דולר בכל אחת משלוש השנים הקרובות, הוא יסגור סכום של 45 מיליון דולר בחוזה חדש לשלוש שנים.

עוד בנושא

שיא מועדון, שיא ליגיונרים ומעמד איש הברזל: מספרי העונה של ערן זהבי
גוואנגז'ו ניצחה 0:2 את ליפאן, זהבי הבקיע אך השיא לא נשבר
אלאך ינחת

מכונת שערים: צפו בכל הכיבושים של ערן זהבי בגוואנגז'ו העונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שבע. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully