וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר: "עומרי כספי קורבן של הנסיבות, אני יודע שאפשר לסמוך עליו"

הישראלי מציג יכולת טובה מהספסל, אך מקבל מעט דקות. המאמן מסביר: "כרגע אני עושה כל מיני ניסיונות, אבל בטוח שהוא עוד יהפוך לאיאן קלארק שלנו". וגם: ההתקפה של הווריירס בקצב היסטורי

סטיב קר, מאמ ןגולדן סטייט. AP
גולדן סטייט שוב משייטת. קר/AP

אחרי שקרטעה בפתיחת העונה, גולדן סטייט לאט לאט נכנסת לעניינים וחוזרת למוד הדורסני שאפיין אותה בשנים עברו. הלילה (בין שבת לראשון) הווריירס סיימו את מסע משחקי החוץ שלהם בצורה מוצלחת, עם ניצחון 108:127 על דנבר, וכעת הם יחזרו לארבעה משחקי בית רצופים עם חיוך על הפנים. בשלושת המשחקים האחרונים התארחה גולדן סטייט אצל קבוצות חזקות יחסית - הקליפרס, הספרס והנאגטס - והביסה אותם בהפרש כולל של 67 נקודות. את היכולת הטובה סטיב קר מייחס בעיקר לעניינים מנטליים.

"היציאה למשחקי חוץ עשתה לנו טוב. אני חושב שבבית לקחנו דברים קצת יותר מדי בקלות, היינו קצת אדישים, ובמשחקי חוץ אתה יודע שאי אפשר לנצח ככה, אתה מוצא כוחות ואנרגיות מחודשים", הסביר המאמן. דריימוד גרין טען ש"אנחנו מתחילים לאסוף את עצמנו מחדש, התקפית והגנתית. אנחנו מאבדים פחות כדורים, שומרים טוב יותר, וזה המתכון שלנו להצלחה. לקח לנו כמה שבועות לחזור לעצמנו, אבל זה קורה לאט לאט".

הבשורה האמיתית של הווריירס עד כה העונה היא האחוזים מהשדה: אחרי עשרה משחקים, היא מדייקת ב-52.6 אחוזים משתיים ושלוש נקודות. אם תמשיך בקצב הזה, היא תרשום נתון סטטיסטי שאף קבוצה לא הגיעה אליו בשני העשורים האחרונים. השואוטיים לייקרס הגיעו לאחוזים דומים בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 במשך ארבע עונות, והעמידו גם את שיא כל הזמנים 54.5 אחוזים עונתיים מהשדה. הווריירס, כך נראה, מציבים את המספר הזה בתור יעד. "אנחנו שמים את עצמנו במצבי קליעה נוחים, זה לא מפתיע אותי", אמר קווין דוראנט, שהצטיין עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ושתי חסימות.

עוד בנושא

גולדן סטייט שייטה בחוץ מול דנבר, 7 נקודות ו-8 ריבאונדים לכספי
דטרויט המפתיעה שוב ניצחה, ניצחון רביעי רצוף למינסוטה
הפעם יש סיבות לחשוש: המשבר התורן של קליבלנד קאבלירס

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
יעילות מדהימה. דוראנט/AP

גולדן סטייט גם חזרה ליהנות ולהשתעשע תוך כדי משחקים. במהלך הבליץ ברבע השלישי, זאזה פאצ'וליה חטף, רץ מחוף לחוף וסיים באיטיות מוגזמת עם ליי אפ, כשהוא מציין את המהלך הנדיר בחגיגה משונה עם סטף קרי. "לקח לו משהו כמו 14 שניות להגיע מקצה אחד לקצה שני של המגרש, והתגובה שלו אחרי הסל הייתה לא פחות מבריקה", צחק סטיב קר.

בשולי הדברים, עומרי כספי ממשיך להתאקלם בקבוצתו החדשה. הישראלי קיבל הלילה 13 דקות וסיים עם 7 נקודות (3 מ-4 מהשדה, כולל 1 מ-1 מהשלוש), 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, כשאת רוב המהלכים הטובים הוא מבצע ברבע האחרון, כשהמשחק גמור. באימון הקליעות עוד לפני המשחק, סטיב קר התייחס לעובדה שכספי מקבל מעט דקות יחסית (אחרי שבעה משחקים, הוא מקבל 7.9 דקות בממוצע למשחק) על אף התפוקה הטובה שלו.

"מבחינתי, עומרי הוא מסוג השחקנים שאני כבר סומך עליהם בעיניים עצומות. אני יודע שאפשר לבנות עליו", אמר קר ל-The Athletic. "נכון לעכשיו, עומרי הוא קורבן של הנסיבות של עצמו. אני סומך עליו, אבל עושה כל מיני ניסיונות כרגע עם שחקנים אחרים, ובגלל זה הוא לא מקבל הרבה דקות. אבל אני מודע לכך שבכל פעם שאקרא לו, הוא יהיה שם".

אנתוני סלייטר, שמסקר את הווריירס עבור האתר, כתב ש"זהו רמז לכך שככל שהעונה תתקדם, אפשר יהיה לצפות ליותר דקות משחק עבור כספי. זה אומר שפט מקו וניק יאנג יקבלו קצת פחות הזדמנויות. הלילה שניהם אכזבו, ולעומתם, קר פנה לכספי בשעת צרה. במהלך הרבע השני, כשדנבר הייתה באמצע ריצה ומחיקה של הפער, הוא לקח פסק זמן ושרטט תרגיל לדאנק של כספי. זה הסתיים בדיוק כמו שהוא קיווה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הווריירס עושים חיים בדרך חזרה לאוקלנד

כספי גם הספיק לחטוף דאנק על הראש מקנת' פאריד, שצולם משלל זוויות

קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מעל עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מעל עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס/GettyImages
קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מעל עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מעל עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס/רויטרס
קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מול עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. AP
קנת' פאריד, דנבר נאגטס, מול עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully