וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"

5.11.2017 / 7:39

זעם בהפועל חיפה. סגנו של כץ פנה לריינשרייבר בסיום והתלונן באיגוד, שם מגבים את אוצ'ניק. כץ הגיב: "השופט טעה פעמיים. אלקסלסי התחזה". שחקנים על בן בסט: "הוא גמור, רצה להוכיח למכבי תל אביב"

יו"ר הפועל חיפה דורון אוסידון. מגד גוזני
ערב סוער. אוסידון/מגד גוזני

לא מעט עימותים אירעו במהלך ובסיום ההפסד של הפועל חיפה למכבי נתניה. בשורה התחתונה - דורון אוסידון ששקל להגיש תלונה במשטרה נגד הקוון דן אוצ'ניק יסתפק כנראה בתלונה באיגוד השופטים. אתמול הוא שוחח עם מנכ"ל האיגוד יריב טפר והודיע לו על כוונתו. אוסידון טען כי הקוון אמר לו לפני המשחק: "לא עברתחי אצלך סלקציה באחד המועדונים. היום אראה לך מה זה". מתברר כי השניים התעמתו גם בסיום המשחק. אוסידון צעק לעברו של השופט רועי ריינשרייבר: "הוא הכשיל אותך", תוך שהוא מצביע על אוצ'ניק. "זאת לא הפעם הראשונה שהוא עשה לי את זה, אלא פעם שניה. בפעם הקודמת התלוננתי עליו בעל פה", אמר אוסידון הלילה. "הוא זה שסימן שהיה פנדל, לא היה פנדל בחיים. השופט הכריע את המשחק".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. ברני ארדוב
"הזיה אחת גדולה". קלינגר/ברני ארדוב

בנוסף, בהפועל חיפה מתכוונים להגיש תלונה על החלטות השיפוט במשחק וכן על שוער נתניה דודו אלקסלסי, בטענה שהתחזה. קלינגר אמר אמש: "האדום זה הזיה אחת גדולה, אם לא הייתה נגיעה בשוער, ולא הייתה, אז הייתה פה רמאות". הלילה נמסר מאיגוד השופטים: "הטענות של דורון אוסידון על חילופי דברים קשים בינו לבין הקוון דן אוצ'ניק לא היו ולא נבראו. השיחה בין השניים היתה טרם המשחק ובנוכחות 5 אנשים נוספים לפחות במהלך אישור התלבושות. אוסידון התבדח, כך גם הקוון והכל היה ברוח טובה. אם אוסידון חשד במשהו או היה מוטרד ממשהו, תמוה שלא אמר דבר אלא בסיום המשחק. החלטות צוות השיפוט במשחק יבחנו על ידי הוועדה המקצועית כפי שנעשה לגבי כל משחק בו יש החלטות מורכבות. הטענות על כשרות המניעים של מי מאנשי צוות השיפוט הם דמגוגיה ואין בהם דבר וחצי דבר". מהפועל חיפה נמסר: "תגובת איגוד השופטים אינה מפתיעה אותנו. במקום לבקר את השופטים על תצוגת השיפוט הגרועה הם בוחרים לגבות אותם. הקוון אוצ'ניק חזר על דבריו פעמיים כולל במחצית וראוי שהם לא היו נאמרים".

הבעלים יואב כץ שישוב ביום רביעי לארצות הבית, הגיב: "מכבי נתניה הייתה יותר טובה אבל קיבלה עזרה גדולה מהשופט, מהאדום של בן בסט, מההתחזות של השוער, מפנדל שלא היה. אני מאוד חושש שתהיה לנו בעיה עם שופטים בהמשך. זה היה היום גדול. לשופטים בכל העולם יש נטיה לבחור בקבוצה הגדולה. לא יודע אם נתניה קבוצה גדולה או לא, אבל השופט פשוט נכשל פעמיים. הפגרה זה לא האישיו, נתניה שיחקה טוב, אבל השוער שלה התחזה".

ללא קשר לשיפוט, בהפועל חיפה חוששים כאמור מהתקופה בה תחזור הקבוצה לאחר הפגרה. "מצפים לנו שני משחקים קשים, מול מכבי תל אביב והדרבי. אנחנו אמנם נארח, אבל זה לא יהיה קל. זה עוד מבחן עבורנו העונה - להוכיח שאנחנו מסוגלים לחזור לעצמנו גם אחרי הפסד", אמרו. על עדן בן בסט אמרו: "חבל מאוד שלא ישחק אחרי הפגרה. עדן גמור, ואפשר להבין אותו. הוא מאוד רצה לשחק נגד מכבי תל אביב, יש לו הרבה מה להוכיח. הוא יעודד אותנו מהיציע", הוסיפו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully