וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקאסר: "כל אחד כאן צריך לנצל את ההזדמנויות שהוא מקבל בהרכב"

הגיבור המפתיע של בארסה היה מאושר בסיום ובתקשורת המקומית החמיאו ("הביא שלוש נקודות מזהב") והיו מרוצים מכך שמסי לא כבש או בישל הפעם ("זה מושלם שאפשר להסתדר בלעדיו")

one

ליאונל מסי פתח את העונה בסערה, אבל נדמה שגם כשהפרעוש מחליט לקחת חצי יום חופש, ברצלונה מוצאת גיבורים חדשים. אתמול (שבת), בעוד הפרעוש דווקא לא כבש במשחקו ה-600 במועדון, היה זה פאקו אלקאסר, שמצא את הרשת פעמיים, 192 ימים אחרי שער הליגה האחרון שלו וסידר 1:2 ביתי מול סביליה. עד שריאל מדריד תשלים את המשחק בבית מול לאס פלמאס הערב, הפער של בארסה ממנה כבר עומד על לא פחות מ-11 נקודות והיא גם שמרה על יתרון ארבע הנקודות מהשנייה ולנסיה.

"אלקאסר העניק שלוש נקודות מזהב", החמיא "מונדו דפורטיבו" לחלוץ, שחגג עם הכדור מתחת לחולצה, לכבוד התינוקת שבדרך. אלקאסר המאושר אמר בסיום: "כל אחד כאן צריך לנצל את ההזדמנויות שהוא מקבל בהרכב, כך שאני מאוד שמח על הצמד שלי, אבל כמובן שעוד יותר מכך, על הניצחון. צריך להסתכל על כל הקבוצה, כי נלחמנו על הניצחון הזה. סבלנו, אבל זה השתלם. אנחנו עושים דברים היטב כרגע וזה מה שקבוצה גדולה עושה".

עוד בנושא:

צמד של אלקאסר סידר לברצלונה 1:2 ביתי מול סביליה

פאקו אלקאסר שחקן ברצלונה. רויטרס
ניצל את הצ'אנס. אלקאסר/רויטרס

המאמן ארנסטו ואלוורדה סיכם: "שלטנו בפתיחה ויכולנו לכבוש עוד אחד. לא עשינו את זה ובמחצית השנייה הם היו בשליטה והשוו. לשמחתי, כבשנו שוב במהרה. השערים של אלקאסר חשובים ואנחנו מקווים שיעזרו גם בביטחון שלו. הוא שחקן שיכול לעזור לנו מאוד. כל שחקן בסגל שלנו יכול לכבוש ולתרום ככה".

ב"ספורט" הקטלאני היו מרוצים מכך שהקבוצה לא הייתה תלויה הפעם במסי: "החדשות הכי טובות הן שהוא לא כבש ולא בישל ועדיין בארסה ניצחה", כתב אלברט מאסנו, "הוא שיחק מצוין, אבל זה מושלם עבור בארסה שהיא יכולה להסתדר גם בלעדיו".

כמובן שבקאמפ נואו עסקו גם בעניינים שמסביב ולפני הפתיחה הניפו כמה אוהדים ביציע שלט גדול עליו נכתב "צדק", תוך שהם דורשים יחס הוגן לראשי קטלוניה, נגדם הוצא צו מעצר בינלאומי בסוף השבוע בגלל הכרזת העצמאות של המחוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully