וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "שינינו גישה, העליתי הרכב שמתאים לצאת למתפרצות"

מאמן ליברפול הסביר מה הוביל לניצחון 1:4 על ווסטהאם והחמיא למאנה, שחזר מפציעה: "פתח אחרי אימון אחד, לא ייאמן" ולפירמינו: "מבחינתי הוא היה איש המשחק". ביליץ' בדרך החוצה

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
ליברפול צוהלת/רויטרס

המחזור העשירי באנגליה נפתח אתמול (שבת) עם שישה משחקים לא מהנוצצים שהפרמיירליג מסוגלת לספק, ובעצם ליברפול הייתה ה"גדולה" היחידה שעלתה על כר הדשא. המייטי רדס הביסו 1:4 את ווסטהאם המאכזבת וכעת יצפו לתוצאות ההתקוטטויות בין מנצ'סטר סיטי לארסנל ובין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, בהמשך היום. יורגן קלופ היה מרוצה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות.

"אנחנו מרגישים טוב עם התוצאה", אמר בסיום, "שינינו את הגישה שלנו, העליתי הרכב שמתאים לצאת למתפרצות, כדי לנצל את המהירות שלנו. מאנה עלה לשחק אחרי אימון אחד שערך, האמת שאף פעם לא עשיתי דבר כזה בעבר. זה לא הרעיון הכי גרוע שאי פעם היה לי. הוא כשיר באופן טבעי והיה יכול לשחק 90 דקות גם בתנאים האלה. זה לא ייאמן".

הסנגלי של ליברפול חזר מפציעה ובישל שני שערים, שניהם למוחמד סלאח - שמצידו עומד כבר על מעורבות ב-15 שערים העונה (12 כיבשוים, שלושה בישולים). למרות המשחק הנהדר של השניים, קלופ דווקא הרעיף מחמאות על הצלע השלישית בחוליית ההתקפה.

עוד בנושא

אנגליה: ליברפול הביסה 1:4 בחוץ את ווסטהאם, 11 דקות וניצחון לחמד
בונדסליגה: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את בורוסיה דורטמונד
ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את סביליה

שחקן ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום, שחקן ווסטהאם מנואל לאנסיני. רויטרס
אז של מי הנעליים? ויינאלדום/רויטרס

"מבחינתי הוא היה איש המשחק", אמר הגרמני על רוברטו פירמינו, "אני לא יודע אם אי פעם ראיתי מישהו משחק - אחרי שלושה משחקים תוך שבוע - בכזו אינטנסיביות, ואני נמצא בעסק כבר כמה ימים. אני אוהב לדבר על סלאח ומאנה אבל בבקשה אל תשכחו את פירמינו, איזו הופעה. הוא כעס שלא כבש".

קלופ גילה בסיום כי ג'ורג'יניו ויינאלדום, ששיחק רק בעקבות הפציעה של ג'ורדן הנדרסון בחימום, לא היה אמור לקחת חלק במשחק ואפילו לא לקח איתו את נעלי המשחק שלו ללונדון. "חשבנו שאין סיכוי שישחק", אמר הגרמני על הקשר שלו, שנפצע במהלך המשחק בליגה האירופית ביום חמישי, "זה מצחיק, כי באימון המסכם הוא ניסה לשחק ואמר 'אין סיכוי'. הבאנו אותו לפה רק כדי לקרב אותו לאמסטרדם, כי הוא אמור לטוס לשם להיבדק אצל רופא. המצב שלו השתפר בין לילה ולנו נותר למצוא לו נעליים. אני לא יודע מאיפה השגנו אותן למען האמת".

אחרי המשחק, דווח שמאמן ווסטהאם סלאבן ביליץ' יעזוב את תפקידו בקרוב. הפטישים לא ניצחו בארבעת המחזורים האחרונים והם רק עם נקודה מעל הקו האדום - ויוכלו לרדת מתחתיו אם אברטון תנצח את ווטפורד. הם ספגו את הראשון 13 שניות אחרי קרן שלהם ואת השלישי 55 שניות אחרי שצימקו את התוצאה. מאז שעברו לאצטדיון החדש, הם ספגו 41 שערים בבית, כאשר רק סוונסי ספגה יותר (44) בתקופה הזו.

ביליץ' אמר בסיום: "הלחץ מתגבר ממשחק למשחק וכרגע הוא גדול. אני לא מרגיש כמו אדם שבור, אבל מצד שני המצב לא טוב. אין לי מילה רעה לבעלים, שתומכים בי והיו טובים מאוד אלי במשך שתי עונות וחצי, אבל המצב מאוד קשה. פגרת הנבחרות לא משנה את מצבי, היא לא משנה בכלל. אני תמיד מאמין בעצמי אבל זה לא העניין כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully