וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"

4.11.2017 / 20:12

מאמן מכבי נתניה שמח לאחר הניצחון על הפועל חיפה: "אחד המשחקים הטובים שלנו. קייטה? הבחור התבלבל, נטפל בו". המאמן המפסיד כעס: "עם החלטות שיפוט כאלה אומללות אי אפשר להתמודד"

ערן לוי חוגג עם אוהדים/ברני ארדוב

מכבי נתניה קטעה הערב (שבת) 17 שנים ללא ניצחון על הפועל חיפה, כשגברה על מוליכת ליגת העל המפתיעה 0:2 וקבעה כי אין יותר קבוצות בלתי מנוצחות בשתי הליגות הבכירות. פנדל שנוי במחלוקת של ערן לוי (39) לו קדם ויכוח עם אלחסן קייטה שהוחלף בעקבות אי ציותו להוראה מהספסל, ושער של אביב אברהם (59) העניקו למארחת ניצחון ביתי ראשון על הפועל חיפה מאז דצמבר 2000. הקבוצה של ניר קלינגר איבדה גם את עדן בן בסט בגלל הצגה של גולן אלקסלסי וכרטיס אדום שגוי (75) והוא יחמיץ את המשחק מול האקסית מכבי תל אביב אחרי הפגרה.

עוד בנושא:
מכבי נתניה עצרה את הפועל חיפה עם ניצחון ביתי 0:2
הפועל עכו מעל הקו האדום אחרי 0:1 ביתי על מ.ס. אשדוד

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. ברני ארדוב
תלונות קשות לשוער גולן אלקסלסי ולצוות השיפוט. ניר קלינגר/ברני ארדוב

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "באמת היה כיף. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, מוליכת הטבלה, וחזרנו באמת להציג את המשחק שלנו, כמו ששיחקנו בתחילת העונה. היום החבר'ה באו ונתנו הכול, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. זו השיטה שאנחנו עובדים עליה, השחקנים התרגלו לשיטה והקהל שלנו נפלא. אין יותר כיף מזה. קייטה? הקבוצה יותר חשובה מכל שחקן וזה מה שאנחנו עושים פה מהרגע שהגעתי. הבחור קצת התבלבל, נטפל בזה. יותר טוב לטפל בבעיות כאלה אחרי ניצחונות. קבוצות גדולות מסתכלות עלינו ומחפשות שחקנים צעירים וטובים, אבל אני לא מתעסק בזה".

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה: "ההפסד הראשון היה צריך להגיע מתישהו, אבל אף אחד לא רצה שזה יגיע. זה לא היה משחק טוב שלנו, נתניה הייתה יותר טובה. עד ההחלטה המפוקפקת בפנדל, היינו במשחק והם לא הגיעו לשום מצב ממשי. זו הייתה תכנית המשחק, אולי היינו מנצחים כמו במשחקים קודמים שלא היינו טובים ולקחנו את הנקודות. עם החלטות כאלה אומללות של שיפוט אי אפשר להתמודד. ברור שלא היה צריך להישלף אדום לעדן, הוא עשה גליץ' כמו באימונים ואין ספק שלא נגע בשוער. יש פה החלטה נוראית של השופט שעליה אולי אפשר לערער, אבל יש פה גם רמאות של השוער. נראה שעדן לא נגע בו, ואם הוא אכן עשה הצגה זה חמור מאוד וצריך לתת על זה את הדעת. את השופט לא נצליח לשפר, נעבוד על הדברים שלנו בפגרה. מגיע לשחקנים שאפו גדול וגם לקהל שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully