וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט: "כדי להישאר בליגה צריך להתלכלך, לשים בוץ על הפנים"

מאמן הפועל עכו חגג ניצחון בכורה אישי בליגת העל: "שמח שהשחקנים הרימו מעט את הדימוי העצמי שלהם". גבי קניקובסקי על החגיגה המשונה עם הכיפה אחרי הגול: "אני דתי מהבית"

אלדד שביט מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ברכות. שביט חגג ניצחון בכורה/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו עלתה מעל הקו האדום עם 0:1 על מ.ס. אשדוד במשחק שפתח היום (שבת) את המחזור העשירי בליגת העל. אשדוד, עם הפסד שני ברציפות, ירדה במקום המנצחת אל מתחת לקו האדום.

אלדד שביט, שרשם ניצחון בכורה כמאמן בליגת העל, סיכם: "ברור ששלוש נקודות זה 'מאסט' עבורנו, אבל כמובן שאנחנו לא יכולים לנשום לרווחה. צריך עוד הרבה כאלה כדי להישאר בליגה, שזו המטרה הסופית. מגיע כל הכבוד לשחקנים, שנתנו עבודה בלתי מתפשרת. לא נעים לסחוב את הליגה על הגב שלך וכדי להגיע למטרה שלנו אנחנו חייבים לייצר נקודות. צריך להמשיך לתקן ולשפר כדי שיהיו עוד רגעים כאלה. כדי להישאר בליגה צריך להתלכלך, לשים בוץ על הפנים. אני מעדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה, אמרו את זה לפני. אנחנו יוצאים לפגרה הזו עם תחושה שאנחנו מסוגלים וזה חשוב לי כמאמן. אני שמח שהשחקנים הרימו מעט את הדימוי העצמי שלהם וראו שהם יכולים".

עוד בנושא:

הפועל עכו ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

גבי קניקובסקי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
קניקובסקי והכיפה/אדריאן הרבשטיין

כובש שער הניצחון, גבי קניקובסקי, הוסיף: "כשאתה רוצה ומבין את המקום שלך, אתה עושה סוויץ' בראש ואני מקווה שנמשיך ככה. ניתן הכל, לא משנה איזו קבוצה תבוא מולנו". על החגיגה עם הכיפה אחרי השער אמר: "אני דתי מהבית ומייצג הרבה אנשים שרוצים ולא יכולים. אני עוד אחגוג ככה ואראה מי שאני".

עמיר תורג'מן, שספג הפסד שני ברציפות, אמר: "אני חושב שהיינו שווים לעכו, אבל לא כבשנו ובמשחקים כאלה אתה חייב להיות יותר אגרסיבי ורע מהיריב. עדיין, אני רואה קבוצה שאפשר לעשות איתה דברים, אבל אלה המשחקים שצריך לקחת כדי להישאר. אנחנו בתהליך, יש לנו שלושה שבועות לעבוד בפגרה. רצינו והשתדלנו היום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. השחקנים יודעים שאם הם לא ישקיעו, הם לא ישחקו. לא מספיק רק כישרון, צריך לעבוד ורק ככה אפשר להגיע למשהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully