וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה זאזה ואלסנדרו פלורנצי חזרו לסגל נבחרת איטליה אחרי כשנה

החלוץ הלוהט של ולנסיה וקשר רומא שהתגבר על פציעה קשה נכללים בסגל לקראת משחקי הפלייאוף מול שבדיה. ג'אמפיירו ונטורה חזר בו וזימן גם את המתאזרח הברזילאי ז'ורז'יניו

one

בווידאו: השער של סימונה זאזה לרשת אלאבס בשבוע שעבר

נבחרת איטליה נערכת לצמד משחקי הפלייאוף על הכרטיס למונדיאל 2018 מול שבדיה, והערב (שבת) פורסם הסגל הרשמי, אליו חזרו אחרי כשנה אלסנדרו פלורנצי וסימונה זאזה. כזכור, האזורי סיימו במקום השני ב"בית הישראלי" של המוקדמות אחרי ספרד ויצטרכו להבטיח מקום בגביע העולמי דרך הפלייאוף. המשחק הראשון ייערך בשטוקהולם ביום שישי הבא והגומלין בסן סירו שלושה ימים לאחר מכן.

סימונה זאזה שחקן נבחרת איטליה מחמיץ פנדל. רויטרס
היו לו רק 10 דקות במדי הנבחרת מאז החמצת הפנדל מול גרמניה ביורו 2016. סימונה זאזה/רויטרס

זאזה הלוהט, שפתח את העונה עם תשעה שערים ב-11 משחקים במדי ולנסיה, לא שיחק במדי איטליה מאז נובמבר אשתקד וזומן בעקבות הספק לגבי כשירותם של אנדראה בלוטי וצ'ירו אימובילה. פלורנצי מרומא שב לאחרונה לכושר טוב, אחרי שהתאושש משני קרעים ברצועות.

המאמן ג'אמפיירו ונטורה החליט גם לזמן את ז'ורז'יניו, קשרה הברזילאי של נאפולי, עליו אמר בחודשים הקודמים כי אינו מתאים למערך הטקטי שלו. בעקבות היכולת הנפלאה של ז'ורז'יניו והאופציה המחודשת שלו לייצג את המולדת ברזיל (הופיע פעמיים בנבחרת איטליה, אך במשחקי ידידות מול ספרד וסקוטלנד ב-2016) החליט ונטורה לחזור בו.

שחקן נבחרת איטליה, ז'ורז'יניו. GettyImages
אם ישותף הפעם, כבר לא יוכל לשחק בעתיד בנבחרת ברזיל. ז'ורז'יניו/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), ג'אנלואיג'י דונארומה (מילאן), מתיאה פרין (גנואה).

הגנה: דוידה אסטורי (פיורנטינה), אנדראה ברצאלי (יובנטוס), לאונרדו בונוצ'י (מילאן), ג'ורג'ו קייליני (יובנטוס), דנילו ד'אמברוסיו (אינטר), מתאו דרמיאן (מנצ'סטר יונייטד), דניאלה רוגאני (יובנטוס), לאונרדו ספינאצולה (אטאלנטה), דוידה זפאקוסטה (צ'לסי).

קישור: פדריקו ברנרדסקי (יובנטוס), אנטוניו קנדרבה (אינטר), דניאלה דה רוסי (רומא), סטפן אל שעראווי (רומא), אלסנדרו פלורנצי (רומא), רוברטו גליארדיני (אינטר), לורנצו אינסינייה (נאפולי), מרקו וראטי (פריס סן ז'רמן), מרקו פארולו (לאציו), ז'ורז'יניו (נאפולי).

התקפה: אדר (אינטר), אנדראה בלוטי (טורינו), מנולו גביאדיני (סאות'המפטון), צ'ירו אימובילה (לאציו), סימונה זאזה (ולנסיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully