וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון שיחק 90 דקות, סלטיק קבעה שיא בריטי חדש

שחקן הנבחרת שימש כבלם וסייע למוליכה הסקוטית לנצח 0:4 בחוץ את סט. ג'ונסטון ולהגיע ל-63 משחקים רצופים ללא הפסד. גם אופיר מרציאנו ניצח, רוני לוי ואריאל הרוש בפסגה הקפריסאית. 66 דקות לקבהא בחמישייה של מאריבור, שעלתה לפסגה

צילום מסך

בווידאו: השער של ערן זהבי מול ליפאן במחזור הסיום בסין

ניר ביטון המשיך לשמש כבלם בהרכבה של סלטיק, שהביסה היום (שבת) 0:4 בחוץ את סט. ג'ונסטון וקבעה שיא בריטי חדש של 63 משחקים ללא הפסד במסגרות המקומיות. שחקן נבחרת ישראל השלים 90 דקות לצד דדריק בויאטה במרכז ההגנה, כשסטיוארט ארמסטרונג בישל לסקוט סינקלייר (28) ומוסא דמבלה (72), סטיבן אנדרסון כבש שער עצמי (75) ואוליבייה נצ'אם המחליף סגר עניין דקה לפני השריקה. סלטיק עם 30 נקודות במקום הראשון בסקוטלנד ועדיין ללא הפסד אחרי 12 משחקים, כשלאברדין השנייה יש 26 ומשחק פחות.

עוד בנושא:
ערן זהבי כבש במחזור הסיום מול ליפאן, אך לא השווה את השיא
צפו בכל השערים של ערן זהבי במדי גוואנגז'ו העונה

ברנדן רוג'רס מאמן סלטיק חוגג עם ניר ביטון. רויטרס
יש שיא היסטורי. ניר ביטון עם ברנדן רוג'רס/רויטרס

* אנורתוזיס פמגוסטה, עם אריאל הרוש בין הקורות ורוני לוי על הקווים, הביסה 1:5 את אולימפיאקוס ניקוסיה וחזרה לפחות זמנית לפסגת הליגה הקפריסאית עם 23 נקודות מ-11 משחקים. דוגלאו (35), מיודענו רובן ראיוס (51) ודמבה קמארה עם שלושער (70, 75 ו-88) כבשו לזכות אנורתוזיס, הרוש נכנע לשער מצמק של רומאו טורס (69).

* עוד שוער ישראלי שחגג ניצחון הוא אופיר מרציאנו, שעמד בשערה של היברניאן ב-1:2 הביתי על דנדי. מרטין בויל (1) וסיימון מארי (63) העניקו להיבס ניצחון רביעי רצוף מול שוויון זמני של מרכוס הייבר (21) והקפיצו את העולה למקום השלישי - רק חמש נקודות פחות מסלטיק, אך עם משחק עודף.

* עומרי אלטמן חזר לסגל של פנאתינייקוס אחרי ריצוי עונש הרחקה משלושה משחקים, אך לא שותף בהפסד החוץ 1:0 לאסטרס טריפוליס. פאו במקום השביעי בליגה היוונית עם 13 נקודות מ-10 מחזורים.

* מאריבור חזרה הערב, לפחות זמנית, למקום הראשון בסלובניה, אחרי 0:5 קליל בחוץ על קרסקו במחזור ה-15. האורחים, שהובסו שוב השבוע מול ליברפול בליגת האלופות, הובילו 0:3 כבר בדקה ה-13 ונהנו משלושער של מרקוס טבארס וצמד של אלכסנדר ראיצ'ביץ'. מרואן קבהא רשם 66 דקות, אור אינברום לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully