וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשה את זה? כל מה שצריך לדעת על רגע ההכרעה של ערן זהבי

הישראלי זקוק לשלושער מול ליפאן (ש', 9:00, ספורט1) כדי לשבור את שיא השערים לעונה אחת. כמה פעמים עשה זאת בקריירה, מתי היה השלושער האחרון שלו ומה קרה במפגש הקודם בין הקבוצות?

צילום מסך

בווידאו: תקציר המפגש הקודם של ערן זהבי עם ליפאן

מחר (שבת, 9:00, ספורט1), כשהחלוץ הישראלי שמצא את הרשת 26 פעמים העונה ינסה לשבור את שיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית. כדי שזה יקרה, יצטרך לכבוש לפחות שלושער במדי גוואנגז'ו R&F, שתפגוש במשחק סיום העונה שלה את ליפאן, המדורגת עשירית, שרשמה שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. במחזור האחרון, אגב, ספגה שלישייה, וזהבי יצטרך שזה יקרה פעם נוספת. במפגש הקודם עם ליפאן הסתפק בצמד, וקבוצתו הפסידה 4:3. בשלושת משחקיו האחרונים, כבש כוכבה של גוואנגז'ו שער אחד בלבד.

המשימה של הישראלי תהיה לעקוף את אלקסון הברזילאי, שבעונת 2014 מצא את הרשת 28 פעמים במדי גוואנגז'ו אברגרנדה. שער אחד יציב את זהבי במקום השני בכל הזמנים. אם לא יכבוש כלל, יסתפק במקום השני המשותף עם לי ז'יניו, שכבש בעונת 2006 26 שערים.

אז מתי בפעם האחרונה כבש זהבי שלושער או יותר? זה קרה העונה, בחודש יולי, עם רביעייה גדולה ב-2:6 של קבוצתו על ינביאן. מלבד זאת, כבש שלושער אחד נוסף מאז הגיע לסין: זה קרה לפני קצת יותר משנה, ב-2:5 על האנגז'ו. בישראל היה לו שלושער מול מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובני סכנין ורביעייה מול עירוני קרית שמונה.

אגב, ערב המחזור לזהבי יש 37 שערי ליגה בשתי עונותיו בסין, מה שמציב אותו במקום ה-16 (המשותף) בטבלת הכובשים הזרים בליגה הסינית בכל הזמנים. אם אכן יצליח לכבוש שלושער ולשבור את שיא הכיבושים לעונה אחת, יטפס למקום התשיעי ברשימה הזו. ואם רוצים לחשוב קדימה, הרי שבמקום הראשון ברשימת הזרים הפוריים ביותר בתולדות הליגה הסינית נמצא - איך לא, אותו אלקרסון, שכבש 70 שערים ב-98 הופעות (לזהבי, לשם השוואה, 37 שערים ב-44 הופעות).

עוד בנושא:

רגע האמת של ערן זהבי מתקרב: "אני מאוד מקווה לשבור את השיא"
אוסקר גרסיה וערן זהבי: הפיצוץ, השמועה והתגובה. פרק מתוך "זהבי: סיפורו של ווינר"

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
עוד שיא בדרך? זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully