וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב בהרצליה, הפועל חולון בחיפה

3.11.2017 / 14:52

המחזור החמישי ייצא לדרך במוצאי שבת: האדומים יקוו לחבר ניצחון שני ברציפות כשיפגשו את הקבוצה של גורקה (18:30, ספורט 5+), מכבי חיפה תרצה לשמור על הבית נגד הסגולים (20:30, ספורט 5)

טיי מקי שחקן הפועל תל אביב מול הפועל אילת. מגד גוזני
מפגש מול הרצליה. טיי מקי/מגד גוזני

משחקי המחזור החמישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שתי התמודדיות. בני הרצליה, שלא מרשימה עד כה בלשון המעטה, תנסה לרשום ניצחון שני העונה כשתפגוש בביתה את הפועל תל אביב של דני פרנקו. מכבי חיפה, עדיין ללא רג'י באקנר המושעה, תארח בביתה את הפועל חולון שמחפשת ניצחון שלישי ברציפות בליגה.

בני הרצליה - הפועל תל אביב (18:30, ספורט 5+)

אחת האכזבות הגדולות של פתיחת העונה מגיעה מהקבוצה מהשרון. ניצחון אחד בליגה מארבעה משחקים, שלושה ניצחונות באירופה משבעה משחקים, כשבעונה הסדירה עם עם ניצחון אחד משלושה משחקים. והלחץ בהרצליה עולה. בשבוע החולף ניהלה הרצליה מסע בן פחות מ-14 שעות מנהריה בצפון ועד שרלרואה בבלגיה, כשבשני המשחקים הם יוצאים עם הפסדים מאכזבים. על אף האכזבה, במועדון עדיין לא מבצעים שינויים בסגל, ומאמינים ביכולתם לנצח בבית את הפועל תל אביב ולצאת לדרך חדשה. מי שעדיין לא מוכיח את עצמו בליגה הוא הגארד אקסבייר ת'יימס, עם 8 נקודות בלבד למשחק עד כה, כולל 18.2 אחוזים מאכזבים מחוץ לקשת.

הניצחון על הפועל אילת בשבוע שעבר הוריד מעט את מפלס הלחץ בהפועל תל אביב, ושם את הקבוצה של דני פרנקו במרכז הטבלה, לפחות בשלב הזה של העונה. האדומים שוב לא הרשימו, אבל בהתייחס לעובדה שהפורוורד-סנטר מאט האוורד, שבקבוצה בונים עליו המון, שוב לא שיחק, הניצחון הוא הישג נאה. האוורד צפוי להיעדר גם מהמשחק הקרוב. בקבוצה מקווים לעוד משחק טוב מהמתאזרח אדריאן בנקס, שהיה מהטובים בניצחון על הפועל אילת, ונראה חיובי וחיוני יותר למשחק של האדומים, לפחות לעומת איך שנראתה הקבוצה בעונה שעברה. האדומים הגישו אמש ערעור לאיגוד הכדורסל על משחק הרדיוס שנקבע להם למשחק נגד גלבוע/גליל בשבוע הבא.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
הירוקים יתחברו? מאמן מכבי חיפה עופר רחימי/לירון מולדובן

מכבי חיפה - הפועל חולון (20:30, ספורט 5)

ארבעה מחזורים בפתיחת העונה, ומכבי חיפה עדיין לא מצליחה להתחבר. הקבוצה של עופר רחימי הראתה כדורסל טוב יותר במשך שלושה רבעים ביד אליהו במחזור הקודם, אבל קרסה ב-10 הדקות האחרונות וצמודה למקום האחרון בטבלה. בחיפה כבר ביצעו שינוי ראשון בסגל, כשהחזירו לסגל את רג'י באקנר, אך בשל עונש ההרחקה מהעונה שעברה, הוא ישוב לסגל רק במחזור הבא.

במועדון יקוו לקבל יותר גם מהקפטן עוז בלייזר שלא מתעלה מפתיחת העונה עם 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק באחוזים לא טובים. "אנחנו יודעים שההתמודדות מול הפועל חולון תהיה קשה, אבל אנחנו גם יודעים שאנחנו צריכים לנצח משחקים בכדי להתקדם בטבלה. אני מצפה מהשחקנים להמשיך ולהראות שיפור באגרסיביות ובמלחמה על הפרקט", אמר עופר רחימי לקראת המשחק.

בהפועל חולון רצו להשלים שבוע מוצלח ראשון לעונה הזו, עם ניצחון גם בליגה וגם באירופה, אך אחרי שניצחו את גלבוע/גליל באולמם הביתי, רשמו הפסד לקרשיאקה הטורקית והם עומדים על ארבעה הפסדים בארבעה משחקים באירופה. הסגולים מקווים להמשך מגמת השיפור בליגה במשחק החוץ בחיפה, אך במקביל מודעים לכך שעליהם להכניס לעניינים את הפורוורד החדש, גלן רייס ג'וניור, שערך בכורה טובה באירופה. חנן קולמן הוותיק, שלא מקבל הרבה דקות אצל דן שמיר, קיבל השבוע זימון מחודש לנבחרת דנמרק, המתכוננת ליורובאסקט 2021, וייצא לשני משחקים בסוף נובמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully