וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מקווה שכל מי שנבחרת ישראל יקרה לו יתרום לה"

3.11.2017 / 10:09

המאמן החדש דיבר במפגש עם שחקני הסגל ובכירי איגוד הכדורסל. שחקני מכבי תל אביב, שלא אמורים להיות בסגל למוקדמות אליפות העולם בשל מחלוקת בין פיב"א ליורוליג, התייצבו לאירוע

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מקווה לטוב. עודד קטש/יוסי ציפקיס

שחקני הסגל הרחב של נבחרת ישראל התייצבו הבוקר (שישי) במשרדי איגוד הכדורסל למפגש עם מאמן הנבחרת עודד קטש, וראשי איגוד הכדורסל, ביניהם יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. כמה שחקנים לא התייצבו באישור למפגש - עמית שמחון, המשחק בהפועל אילת, המתאזרח ג'ו אלכסנדר ששוחח עם אנשי הנבחרת וגל מקל שנמצא בגראן קנאריה. גם ליאור אליהו (שוחרר), ריצ'רד האוול (חולה), בר טימור (עבר MRI) ותמיר בלאט (חולה) נעדרו מהמפגש.

שחקני מכבי תל אביב שהוזמנו לסגל - ג'ייק כהן, כרם משעור, יובל זוסמן ואיתי שגב התייצבו למפגש עם מכתב מטעם הקבוצה שמציין כי לקבוצה יש משחק ביורוליג בברצלונה ב-23 לנובמבר, יום לפני המשחק נגד אסטוניה במוקדמות אליפות העולם בדרייב אין. יש לציין כי ראשי היורוליג ואנשי פיב"א אירופה לא הגיעו לכדי סיכום על הגעת שחקני היורוליג למשחקי הנבחרות, ולכן נראה כי נכון לעכשיו שחקני מכבי לא יופיעו לפחות למשחק הראשון מבין השניים, כמו גם שאר שחקני היורוליג בנבחרות האחרות. מי שעוד לא יהיה חלק מהנבחרת בחלון הקרוב, שיכלול גם משחק נגד נבחרת יוון ב-27 לנובמבר בכריתים, הוא הקפטן עומרי כספי.

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל עם עמוס פרישמן עמירם הלוי. ברני ארדוב
עמוס פרישמן, עמירם הלוי ועודד קטש/ברני ארדוב

המאמן עודד קטש אמר באירוע: "היה מפגש ראשוני, במתכונת החדשה, ובצורה שמתנהלות המוקדמות האלה, אנחנו מתכוננים למפגש שיהיה. יש צוות חדש, הרבה מאוד שחקנים חדשים, המפגש היה טוב ובאווירה טובה. נרגשים.

על הגעת שחקני מכבי תל אביב אמר קטש: "זה משהו שלא יצא לי לעשות. לבנות שיטה תוך שלושה ארבעה ימים, לא התנסיתי בזה. ערכתי כמה בדיקות בימים האחרונים, גם ותיקי השבט לא חוו דבר כזה, הדבר המנחם היחידי שלכולם יש תנאים שווים. מהבחינה הזאת, לזה אנחנו מתכוננים ונערכים לזה כמה שיותר מוקדם. לצוות המקצועי אם יהיה פתרון מהיר, זה רק יעזור לנו, לדעת מי השחקנים שיגיעו, זה לא משהו שאנחנו יכול להיערך אליו. מנסים לבנות את הסגל הכי טוב שהנבחרת יכולה להעמיד במתכונת הנוכחית ואני מקווה שכל מי שנבחרת ישראל חשובה לו יתרום לנושא".

"ליאור אליהו רשום בסגל המורחב של נבחרת ישראל, שבוע לפני, כשנזמין את ה-15-16 שחקנים לאימונים, נבחן אם הוא יהיה שם. הייתה לי שיחה איתו לפני הזימון לסגל הרחב, ועצם זה שהשם שלו מופיע אומר שהוא לא ביקש להשתחרר. ברמה הפרקטית, צריך לבחון מי השחקנים שנמצאים בסיטואציה הכי טובה לנבחרת ישראל ואיתם לעשות את המקסימום. הייתי מעדיף שהיא תהיה מורכבת מהשחקנים שמשחקים ברמות הכי גבוהות ושמקבלים את החלק המרכזי. כולם יודעים את הבעית. אחד מהשיקולים זה גם הכושר של השחקן, גם המעמד שלו, גם הניסיון שלו, הכל נכנס תחת השיקולים. יש הבדל בין כדורגל לכדורסל ברמה של כושר ובטח התייחסות לחלונות".

יושב ראש איגוד הכדורסל עמירם הלוי הוסיף: "אנחנו מתחילים דרך חדשה, מתכונת משחקים בינלאומית חדשה. המשחקים יתקיימו בשיטה שתאפשר לקהל הישראלי מדי חודשיים לצפות בנבחרת בבית. נבחרת משולבת שחקנים צעירים, שחקנים ותיקים, האולימפית והבוגרת יחד. מאמן חדש, חלק מהצוות חדש. מקווים שהנבחרת תמשיך לייצג את הכדורסל הישראלי בכבוד, ושכולנו נמשיך להינות. לשמחתי, השחקנים שהוזמנו היו פה הבוקר. אין לי ספק שמכבי תל אביב, אגודה חשובה ומכובדת בכדורסל הישראלי, תעשה הכל על מנת שהשחקנים שלה יופיעו לנבחרת. לא ידוע לי על הבנות או החרפות בין פיב"א ליורוליג, אני מקווה שבסוף יגיע מבוגר אחראי שיוכל במשהו לעזור. זה נראה קשה בשלב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
נעדר מהמפגש. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס

סגל הנבחרת שזומן למפגש: שון דאוסון, תום מעיין, גל מקל, עמית שמחון, בן אלטיט, חואקין שוכמן, תמיר בלאט, ג'ו אלכסנדר, בר טימור, ריצ'ארד הוואל, ליאור אליהו, תומר גינת, רפי מנקו, עוז בלייזר, דניאל קופרברג, נתנאל ארצי, עידן זלמנסון, כרם משעור, איתי שגב, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, יפתח זיו, איגור נסטרנקו, אלישי כדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully