וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב טוענים לאלימות משטרתית. צפו בעימותים בלויטה

תלונות חריפות של אוהדי הפועל תל אביב על התנהלות כוח השיטור בכפר סבא. נציג הבעלים, בועז תושב, סיפר: "המשטרה היא זו שיזמה את האלימות". הסדרנים התעמתו עם אוהדים מקומיים

ברני ארדוב

עדויות קשות של אוהדים של הפועל תל אביב על אלימות שהופעלה נגדם על ידי כוח השיטור אתמול (חמישי) באצטדיון לויטה, במשחק הניצחון על הפועל כפר סבא 0:1. במהלך ואחרי המשחק נעצרו שבעה אוהדים אדומים.

אוהדים רבים סיפרו שהם מרגישים שאולי בצל אירועים במשחקים קודמים של הפועל תל אביב, השוטרים התנכלו להם מרגע הכניסה למגרש, ערכו חיפושים פולשניים והפשיטו ילדים בכניסה למשחק. בשלב מסויים חלק מהאוהדים החלו לשיר נגד המשטרה ולטענת אנשים שנכחו במקום, כוח השיטור במקום הגיב בהתנפלות על האדומים והכאתם.

בועז תושב, נציגו של אחד מהבעלים, מאיר תושב, נכח ביציע והיה עד לאירועים. לאחר המשחק סיפר לוואלה! ספורט: "מתחילת המשחק המשטרה התגרתה באוהדים שלנו. זו בושה וחרפה שמי שצריכה למגר את אלימות, היא זו שיוזמת אותה. האוהדים באו ועודדו כל המשחק, בצורה הכי ספורטיבית שיש. הם גילו איפוק והתנהגו למופת, אבל כנראה שזה הפריע למשטרה. לא ברור לי איך משטרה פועלת כמו שהיא פועלת, בטח במקום עם ילדים ומשפחות. היא זו שתקפה אוהדים ויצרה אווירה אלימה לאורך כל המשחק. אלה דברים שאסור שיהיו בשום מקום".

אם לא די בכך, בסיום המשחק אוהדים של הפועל כפר סבא השליכו בקבוקים לעבר שחקני הפועל תל אביב וגם הדליקו אבוקה. הסדרנים באצטדיון התעמתו עם האוהדים הירוקים ואף עיכבו חשוד בזריקת האבוקה.

דוברות המשטרה (מרחב שרון) מסרה בתגובה: "אמש במהלך משחק הכדורגל שבין הפועל כפר סבא להפועל תל אביב כח משטרה שעמד ביציע אוהדי הפועל תל אביב הותקף על ידי השלכת מוטות דגלים, יריקות ושפיכת מים מהיציע העליון. שני חשודים בתקיפה זוהו בידי כוח משטרתי סמוי שישב ביציע.
מהלך מעצרם של החשודים הותקפו השוטרים בידי אוהדים נוספים, ובוצע מעצרם של כלל החשודים בתקיפה. סה"כ נעצרו 7 חשודים בהם קטין בן 16, והם יובאו היום לבימ"ש".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully