וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "היה נחמד לחזור לפה אבל שיחקנו נורא"

3.11.2017 / 8:05

הגארד של מילאנו היה מתוסכל אחרי ההפסד לאקסית מכבי תל אביב בהיכל: "האווירה שונה לגמרי מזו שבעונה שעברה". הצהובים היו מאוד מרוצים. דיאנדרה קיין: "מצפים לעשות משהו מיוחד השנה"

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. יוסי ציפקיס
"יכולת הגנתית נהדרת". טיוס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב קטעה אמש (חמישי) רצף של שני הפסדי יורוליג רצופים עם ניצחון ביתי בתוצאה 68:79 נגד מילאנו האיטלקית. לאחר הניצחון השלישי במפעל מצב הרוח של הצהובים נראה בהתאם, חדר ההלבשה היה שמח, כשחלק מהשחקנים הביטו בשביעות רצון בסטטיסטיקה.

המאמן נבן ספאחיה אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "היינו מרוכזים בהגנה, שיחקנו עם אנרגיה, הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שלנו. מילאנו קבוצה נהדרת שקולעת המון ומאוד רצינו לעצור את השחקנים המרכזיים שלה".

עוד בנושא:
יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 68:79 את מילאנו
נבן ספאחיה: "היינו מדהימים בריבאונד, התכוננו למשחק היטב"
שישי ביורוליג: ספאנוליס עדיין פצוע, אולימפיאקוס תישאר מושלמת?

מאמן מכבי תל אביב, נוון ספאחיה. ברני ארדוב
"שיחקנו עם אנרגיה". ספאחיה/ברני ארדוב

"מנסים להחזיר את מכבי לדרך הנכונה"

הסנטר אלכס טיוס סיכם: "זה היה משחק נהדר, בעיקר הגנתית. עלינו לשחק עם המון אנרגיות, והשגנו את הניצחון, היינו צריכים אותו. לא סיימנו את המשחק בצורה שרצינו, אבל זה עוד יגיע. יש לנו עוד פוטנציאל לצמוח, אני חושב שאנחנו רק נמשיך להשתפר בהמשך העונה".

דיאנדרה קיין הוסיף : "זה היה משחק נהדר שלנו. ממש רצינו לבוא ולשחק חזק בהגנה. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לקלוע ולתרום בהתקפה אבל מילאנו קבוצת התקפה נהדרת כך שרצינו לעצור אותם בהגנה.עשינו עבודה טובה ושמרנו טוב כקבוצה. אני שמח להיות במכבי, זה מועדון נהדר. אני אוהב את החברים לקבוצה, יש לנו חבורה נהדרת, על ומחוץ למגרש ואנחנו מצפים לעשות משהו מיוחד השנה. אני יודע שעברה שנה קשה על מכבי, אבל אנחנו מנסים להחזיר אותה לדרך הנכונה. אנחנו משחקים חזק עבור האוהדים שלנו כל לילה. הם התומכים הכי גדולים שלנו. אנחנו הולכים למגרש ומשחקים עבורם".

גם נוריס קול נשמע מרוצה: "זו דרך נהדרת לחזור למסלול. היינו צריכים להשיג ניצחון כזה וזה מרגיש טוב שסוף סוף השגנו את זה. שיחקנו טוב בהגנה, הגנה קבוצתית. שמרנו על הריבאונד טוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מילאנו אנדרו גאודלוק עם כרוז מכבי תל אביב שי סידי. יוסי ציפקיס
"לא רוצה להסתכל אחורה". גאודלוק/יוסי ציפקיס

חדר ההלבשה של מילאנו, שהשיגה עד היום ניצחון בודד, נראה מדוכדך בסיום. אנדרו גאולדוק סיכם באכזבה: "היה נחמד לחזור לפה אבל שיחקנו נורא. אני לא מרוצה מהתוצאות שלנו אבל נמשיך הלאה למשחק הבא. היתה לי תקופה נהדרת כשהייתי כאן, גם עם האוהדים. אני מרגיש שהם תמכו בי. זה היה מוזר לשחק בקבוצה היריבה אבל זה חלק מהעסק".

גאודלוק המשיך ואמר: "פשוט החטאתי זריקות. לא לקנו בכלל ריבאונדים. שיחקנו רע, כולנו, למרות ההגנה של מכבי היו לנו זריקות טובות, זריקות שאנחנו תמיד קולעים, אבל הפעם החטאנו אותן. הנעלייים הצהובות שנעלתי? אלו נעליים שאני אוהב לנעול, זה לא רמז למכבי".

אתה מרגיש שאולי הגעת בעונה הלא נכונה למכבי?

"קשה להגיד, אתה לא רוצה להסתכל אחורה על דברים כי הם קורים כפי שהיו אמורים לקרות. האווירה לגמרי היתה שונה מהאווירה שהיתה פה בשנה שעברה. דיברתי קצת עם עוזרי המאמנים והם אמרו אותו הדבר. אולי פיספסתי את זה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully