וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז תושב: "המשטרה תקפה אוהדים ויצרה ביציע אווירה אלימה"

נציג הבעלים של הפועל תל אביב ביקר בחריפות אחרי המשחק בלויטה: "במקום למגר את האלימות, המשטרה יוזמת אותה. זו בושה וחרפה". מהומה ביציע של אוהדי הפועל כפר סבא

ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון חשוב 0:1 על מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא ; אולי הניצחון הכי חשוב שלה העונה. האדומים אמנם הציגו יכולת בינונית למדי, אבל ידעו לחזור למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקי ליגה.

המאמן הטרי קובי רפואה אמר בסיום: "ביומיים וחצי שאני בקבוצה, ידעתי שלא תהיה לי הרבה הרבה השפעה. אבל רציתי לראות קבוצה מחויבת וזה מה שראיתי. היה חשוב לנצח בלי קשר לדרך. בהמשך, הקבוצה תיזום ותתקוף כמו שאתם מכירים אותי. היה פה 'לחץ אטומי' לפני המשחק, הפועל לא תעלה ליגה אם השחקנים לא יהיו מחויבים ולא ראיתי שחקנים מחויבים ככה הרבה זמן, אבל היכולת הזאת לא תספיק. הפצועים יחזרו אחרי הפגרה ונראה הפועל יותר התקפית ויותר אטרקטיבית".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאוד מרוצה מהמחויבות. רפואה/ברני ארדוב

בסיום המשחק אוהדים של הפועל כפר סבא השליכו בקבוקים לעבר שחקני הפועל תל אביב וגם הדליקו אבוקה. הסדרנים באצטדיון התעמתו עם האוהדים הירוקים כפר סבא ואף עיכבו חשוד בזריקת האבוקה. מעבר השני, אוהדי הפועל תל אביב טענו לאלימות כלפיהם מצד המשטרה. האוהדים האדומים סיפרו כי המשטרה הפשיטה ילדים בכניסה למגרש, ערכו בכל אוהדי הקבוצה חיפושים פולשניים ואף התגרו בהם ביציע. לאחר שהאוהדים החלו לשיר שירי שנאה נגד המשטרה, לטענת אנשים במקום, התנפלו עליהם השוטרים והחלו להכות אותם.

בועז תושב, נציגו של אחד מהבעלים, מאיר תושב, נכח ביציע והיה עד לאירועים. לאחר המשחק סיפר לוואלה! ספורט: "מתחילת המשחק המשטרה התגרתה באוהדים שלנו. זו בושה וחרפה שמי שצריכה למגר את אלימות, היא זו שיוזמת אותה. האוהדים באו ועודדו כל המשחק, בצורה הכי ספורטיבית שיש. הם גילו איפוק והתנהגו למופת, אבל כנראה שזה הפריע למשטרה. לא ברור לי איך משטרה פועלת כמו שהיא פועלת, בטח במקום עם ילדים ומשפחות. היא זו שתקפה אוהדים ויצרה אווירה אלימה לאורך כל המשחק. אלה דברים שאסור שיהיו בשום מקום".

עוד באותו נושא

לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully