וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "החוכמה היא לדעת להתגבר על הטעויות ולא להישבר"

3.11.2017 / 0:28

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה אחרי ה-1:1 נגד סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית: "קיבלנו תמיכה אדירה מהקהל". מהראן ראדי: "שמח שמיגל ויטור חזר, הוא העוגן של מרכז ההגנה"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
"במשחקים האחרונים ראינו קבוצה חזקה ועוצמתית". ברק בכר/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

בהפועל באר שבע נרשמה שביעות רצון אחרי ה-1:1 נגד סטיאווה בוקרשט הערב (חמישי) ברומניה. כ-4,000 אוהדים שליוו את האלופה הישראלית, ראו את הקבוצה שלהם שומרת סיכוי לעלות לשלב הבא, כשכרגע נראה שהיא תיאבק עם ויקטוריה פלזן עד שריקת הסיום של שלב הבתים.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת. היה משחק טוב של שתי הקבוצות. יכולנו לנצח אבל גם להפסיד. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. בגול שספגנו הייתה לנו טעות של חוסר ריכוז, זה דבר שקורה לנו יותר מדי. זה קרה היום לצערי בדקות טובות שלנו. זה חלק מהמשחק, החוכמה היא לדעת להתגבר על הטעויות ולחזור ולא להישבר. במשחקים האחרונים ראינו הפועל באר שבע חזקה ועוצמתית".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נפרדה מסטיאווה בוקרשט ב-1:1 ברומניה
מכבי תל אביב איבדה סיכוי לעלות שלב אחרי הפסד לאסטנה

שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
"ראו את הגישה שאפיינו אותנו בשנתיים האחרונות". מהראן ראדי/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

על המשך הדרך: "אם ננצח את המשחקים הקרובים, נעלה שלב. קיבלנו תמיכה אדירה מהקהל. משהו כמו 4,000 אוהדים למשחק חוץ, זה מטורף. הקהל ראה שכל שחקן נתן את ה-100 אחוז והוא יכול להיות גאה בקבוצה שלו היום. שחקנים שלא היו בכושר מתחילים לחזור לעצמם ואנחנו הופכים לקבוצה טובה יותר".

מהראן ראדי: "כולם עבדו בשביל הצלחת הקבוצה. לגבי המשחק עצמו, יכולנו גם לנצח וגם להפסיד, אבל ראו שיש גישה ואת האופי של הפועל באר שבע שאפיין אותנו בשנתיים האחרונות. הסטטיסטיקה אומרת שאנחנו צריכים לנצח שני משחקים וזה מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לעלות שלב. אני שמח שמיגל ויטור חזר. כולם יודעים שהוא העוגן של מרכז ההגנה ואין לי ספק שהוא יעזור לנו בהמשך".

עוד באותו נושא

הליגה האירופית: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 מול סטיאווה בוקרשט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully