וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "היינו מדהימים בריבאונד, התכוננו למשחק היטב"

2.11.2017 / 23:20

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-68:79 על מילאנו: "הרבע השלישי היה אחד מהטובים ששיחקנו מאז שהגעתי". טיוס: "ניצחון חשוב וטוב". פיאניג'אני: "הם הרגו אותנו בריבאונד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב קטעה הערב (חמישי) רצף של שני הפסדי יורוליג רצופים עם ניצחון 68:79 ביתי על מילאנו האיטלקית ביד אליהו. הצהובים נראו מצוין ועלו למאזן של 2:3 אחרי חמישה מחזורים.

המאמן המנצח, נבן ספאחיה, אמר בסיום: "אני חושב שהיינו מדהימים בריבאונד. אם היינו משחקים באותה צורה במשחק בבלגרד, היינו מנצחים גם את הכוכב האדום. לפעמים הזריקות נכנסות, לפעמים אתה מחמיץ, אבל שליטה בריבאונד, במיוחד אם אתה עושה זאת בהתקפה, תמיד עוזרת. אני חושב שהרבע השלישי היה אחד מהטובים ששחיקנו מאז שהגעתי".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. יוסי ציפקיס
הצטיין. אלכס טיוס/יוסי ציפקיס

עוד אמר הקרואטי: "התכוננו למשחק היטב, זה המשחק הראשון שלנו שאנחנו משחקים במשך שלושה רבעים בצורה עקבית. אני מרוצה מאוד מהצורה בה דיאנדרה קיין שיחק הערב. קלענו רק שתי שלשות כי לא הכרחנו זריקות, העדפנו לשחק פנימה".

אלכס טיוס, שהצטיין עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים הוסיף: "הייתי אקטיבי ומלא באנרגיה. עשינו עבודה טובה הלילה. כולם שיחקו טוב, במיוחד מבחינה הגנתית. הם קבוצה התקפית מאוד טובה. זה ניצחון חשוב וטוב".

המאמן המפסיד, סימונה פיאניג'אני: "זה המשחק הראשון שלנו ביורוליג שאנחנו משחקים רע. אנחנו במומנטום לא טוב כרגע. הגענו עם אנרגיה לא נכונה למשחק. מה שקרה לנו בריבאונד זה מדהים, הם הרגו אותנו בזה. הרכזים שלנו החטיאו זריקות ואיבדו כדורים והם קלעו הרבה סלים במתפרצות. אני לא חושב שמכבי הרבה יותר טובה מאיתנו אבל הם באו מרוכזים ונחושים יותר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 68:79 את מילאנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully