וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ דרש מארבעה שחקני הפועל חיפה דוח על ההכנות שהם עורכים למשחק

2.11.2017 / 18:49

בעלי האדומים שוב מפתיע: פנה באימון לתמאש, סויסטדט, בן בסט ושטקוס, וביקש חוות דעת על ההכנות. תמאש הסביר: "כשאני עולה למגרש אני מתחיל להשתגע". שטקוס: "אני מונוטוני"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
כץ/יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה יואב כץ שוב מפתיע: במהלך האימון שקיימה הפועל חיפה היום (חמישי) פנה הבעלים לארבעה משחקני הקבוצה – גבריאל תמאש, רסמוס סויסטדט, עדן בן בסט וארנסטס שטקוס וביקש מהם דוח לגבי ההכנות שלהם לקראת משחקי הקבוצה שנערכים מתחילת העונה. הבעלים סיכם עם הארבעה שיענו על השאלה בנוכחות שחקנים נוספים, אחרי שהם משקיעים חשיבה בעניין.

תמאש היה הראשון שהתבקש להגיב. "בכל מקום שבו אני נמצא, כשאני עולה למגרש אני מתחיל להשתגע", אמר הבלם הרומני. "לעשות דברים כדי להיכנס למשחק". שטקוס תיאר את עצמו כמי שעורך פעולות דומות לפני וגם אחרי משחקים. "אני די מונוטוני", אמר שוער נבחרת ליטא. המגן-קשר השבדי רסמוס סויסטדט הסביר: "אני מכין את הגוף יומיים לפני המשחק, מכל הבחינות". בן בסט הסביר לבעלים: "יש דברים קבועים שאני עושה לפני ואחרי משחקים, ולא משנה נגד מי אנחנו משחקים". הארבעה הוסיפו כמובן דברים נוספים לתיאור שלהם. כץ היה מרוצה מהבדיקה שערך, ושחרר את הארבעה לביתם.

ומה קורה על המגרש? בהפועל חיפה רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון נוסף על מכבי נתניה, כשלקלינגר ישנה התלבטות אחת לקראת המשחק: האם להחזיר את בן בסט להרכב על חשבון מקסים פלקושצ'נקו. השניים תורגלו לסירוגין, אך השחקנים מעריכים שבן בסט יעלה מהספסל ופלקושצ'נקו שכבש בשבוע שעבר יקבל הזדמנות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully