וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "גיא לוזון בסיטואציה לא נעימה, קשה להיות מאמן בכדורגל שלנו"

3.11.2017 / 8:50

קשר מכבי חיפה קיים מסע"ת לקראת סכנין (א', 21:00) בה התייחס למעמדו של המאמן, שלא נכח, ולחזרתו המוקדמות ("אני כשיר"). אם לוזון יפוטר, חרזי צפוי להחליפו בפגרה. אלאך יגיע בתחילת השבוע

שלומי גבאי

ימים לא שקטים עוברים על מכבי חיפה. אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה ובצל המחאה שהולכת ומתגברת נגד המאמן גיא לוזון, הקבוצה ערכה הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הבאה שמצפה לה מול בני סכנין (א', 21:00). גיא לוזון לא התייצב הפעם למסיבת העיתונאים, כאשר מי שנדרש לענות על השאלות הוא דווקא הקשר הרכש מאור בוזגלו שעשוי להיות בסגל למשחק הזה לראשונה מאז שהצטרף.

מאור בוזגלו מכבי חיפה. שלומי גבאי
התייצב למסע"ת. מאור בוזגלו/שלומי גבאי

מאור בוזגלו אמר במסיבת העיתונאים: "יש התרגשות גדולה לקראת המשחק הזה. יכול לשחק? לא יכול לשחק? עברתי לאזור התחלתי לשמוע כל מיני דברים. זה ספין של הקבוצה? כולם הפכו להיות רופאים. אם לא הייתי כשיר ב-100 אחוז לא הייתי לוקח החלטה כזו. עשיתי הכנות של 100 אחוז. אני מרגיש כמו ששחקן בריא אמור להרגיש ואני מאוד שמח על זה. חזרה מפציעה היא לא בום. החזרה היא בהדרגה בצורה מבוקרת. אני עדיין רק בהתחלה. כושר משחק מקבלים רק במשחק. עברתי משחקונים פנימיים. האינדיקציה הכי טובה היא הגוף שלי ואני מרגיש מוכן".

על נושא בדיקת הפלאפונים אמר בוזגלו: "זה היה ביוזמתנו והוחלט על ידי כל השחקנים. זה קרה כדי לעזור לנו ולא כדי לפגוע. זה דברים שפותרים בחדר ההלבשה וכך זה קרה".

על גיא לוזון: "הסיטואציה של גיא לוזון לא הכי נעימה. בכלל קשה מאוד להיות מאמן כדורגל בטח בכדורגל שלנו. בסופו של דבר יש 11 שחקנים על המגרש והם צריכים לקחת אחריות בין אם הם משחקים טוב או לא. הציפיות במכבי חיפה תמיד היו גבוהות. מבחינת גיא, אני לא יכול לדבר במקומו, אבל בחודש האחרון האווירה בקבוצה טובה. כמו שאני מכיר את גיא היה לי ניסיון איתו בנבחרת הצעירה הוא אמוציונאלי עם דרישות גבוהות. עכשיו קצת פחות הולך לו".

בוזגלו התייחס גם לפרסומים על אפשרות של מינוי מנהל מקצועי חדש ואמר: "אני לא יודע מה להגיד. לא שמעתי שום דבר. אנחנו מתרכזים במה שקורה על הדשא ואת השאר מקבלי ההחלטות צריכים להחליט".

מכבי חיפה תעמוד בפני משחק גורלי ביום ראשון, שעשוי להשפיע ישירות על מעמדו של גיא לוזון. בינתיים, לוואלה! ספורט נודע כי אם לוזון יפוטר לאחר המשחק מי שצפוי לקבל את שרביט המאמן עד מציאת מאמן זר הוא שחקן העבר והמאמן אלון חרזי, שהצטרף לאחרונה במשרה חלקית למחלקת הנוער. איתי מרדכי היה גם הוא מועמד לתפקיד, אך נראה כי במועדון מעדיפים מנוסה על הקווים. המנהל המקצועי מוחמד אלאך ספג אתמול הפסד נוסף עם ויטסה. הוא צפוי להגיע בתחילת השבוע לישראל כדי לחתום על חוזה. אלאך כבר הודיע לראשי המועדון כי ייקח מספר ימים לאחר החתימה כדי לדון בנושא המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully