וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון חושש לשתף את מאור בוזגלו. מישהו עוד עלול להתחרט"

2.11.2017 / 14:05

לא רק השחקנים חוששים משיתופו של הקשר. גורם: "בוזגלו לא חווה כניסות משחקנים באימון, תיקול עם חלאיילה ויתחרטו. לוזון מבין שהאחריות עליו". סוכנו של אלאך בהולנד, יתפטר מוויטסה?

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

"גיא לוזון חושש לשתף את מאור בוזגלו. הוא עדיין לא שותף במשחק אימון, לא חווה 'כניסות' מצד שחקנים אחרים. לוזון מבין שהאחריות עליו, הוא לא ישתף אותו בכל מחיר". כך סיפר הבוקר (חמישי) מקורב למאמן מכבי חיפה, שם ממשיכים השחקנים לעסוק בסוגיית הקשר. החשש של לוזון, כמו גם של הצוות הרפואי בחיפה, נובע גם מהאופי האגרסיבי של היריבה. "כניסה אחת מעוסמאן או חלאיילה, ומישהו יתחרט מאוד על הניסיון הזה להחזיר אותו לסגל", הסביר גורם במועדון היום, "באימון קל למאמן לבוא ולומר 'אל תיכנסו איתו לתאקלים', אבל אם מישהו חושב ששחקני סכנין ירחמו עליו, הוא טועה. כרגע, כלל לא בטוח שמאור ישחק".

עוד בנושא

שחקני חיפה תהו מוקדם יותר: "מדוע להכריז ברביעי שבוזגלו בסגל?"
דיווח בהולנד: "אלאך ופרייזר כועסים על התנהלותו של בעלי ויטסה"
מו אלאך צפוי לנחות בקרוב: "יהיה ג'ורדי קרויף של מכבי חיפה"

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. מכבי חיפה, אתר רשמי
"כלל לא בטוח שישחק". מאור בוזגלו/אתר רשמי, מכבי חיפה

בחיפה, מנגד, טוענים כי על פי חוות הדעת הראשונית בוזגלו היה אמור לחזור תוך חצי שנה לפעילות, וחזרתו למגרשים אחרי תקופה כזאת היא אינה בגדר חריגה מהנורמה. "הוא נפצע בסוף אפריל, נותח במהלך חודש מאי. חצי שנה בדיוק, והוא חוזר. אם בוזגלו היה חווה פציעה ישנה שוב, הוא היה נעדר בין 8-9 חודשים. מכיוון שזו הפעם הראשונה שהוא נפצע באותה בדרך, לגיטימי שייעדר ששה חודשים. מבחינה רפואית, אין כל הבדל בין שיתופו לפני ואחרי הפגרה", אמרו. "מצד שני, אף אחד עדיין לא אמר שבוזגלו יעלה לשחק". עוד טוענים, כי לוזון הביע נכונות לאפשר לו להיות בסגל ככל הנראה על מנת לשנות מעט את האווירה על הספסל, ולאפשר לבוזגלו להיות חלק מהותי מההכנות.

במקביל, במועדון עדיין טוענים כי אין כל החלטה לגבי המשך דרכו של לוזון לאחר המשחק מול סכנין. חלק מאנשי המועדון טענו בשבוע שעבר כי הגעת מנהל ספורטיבי למכבי חיפה אינה חייבת לבשר על החלפת המאמן באופן מיידי. "אולי כדאי לבדוק את השטח קודם. מנהל מקצועי לא יכול לשנות שום דבר עכשיו, בטח כשאתה לא יכול לשנות את הסגל הנוכחי. מישהו חושב שיענקל'ה יזרוק עוד מיליונים בינואר כשהעונה הזאת לא יכולה להניב את התואר? זה יקרה רק בקיץ. אפשר להביא מאמן שיכיר את הקבוצה גם בחודש אפריל", אמרו. ההתלבטות נובעת בין היתר מהמחאה של הקהל. במועדון מבינים שלוזון לא יוכל לשרוד עד תום העונה. "הכל תלוי במה שיקרה ביום ראשון. יש לכך השפעה לא קטנה. כמובן, חשוב מאוד גם מה המנהל הספורטיבי יחליט". סוכנו של מוחמד אלאך המריא הבוקר להולנד על מנת לנסות ולסגור את הקצוות האחרונים בעסקה. המטרה של נציגיו היא לגרום לו להתפטר מוויטסה, ואז להגיע עימו לארץ בסוף השבוע כדי לחתום בחיפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully