וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מושלמות ביורוליג: ברצלונה הביסה את אולימפיאקוס 51:73

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקטלאנים התפוצצו על היוונים והנחילו להם הפסד בכורה העונה. סראפן בלט עם 13 נק'. הצגה לדה קולו ב-91:94 של צסק"א על ז'לגיריס, אפס הפסידה גם למלאגה

שחקן ברצלונה תומא הרטל. GettyImages
לא לתוצאה הזו ציפינו. מנצאריס/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים: צסק"א מוסקבה עבדה קשה לפני שהכניעה את ז'לגיריס קובנה, אנאדולו אפס צנחה למאזן 5:0 אחרי הפסד למלאגה, וברצלונה הוציאה את כל העצבים על אולימפיאקוס, שאיבדה את מאזנה המושלם.

seperator

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 91:94

ערב המפגש עמד המאזן בין שתי הקבוצות הללו על 1:17 לקבוצת הפאר הרוסית, וגם הערב יחסי הכוחות היו ברורים. הסיפור הזה היה פחות או יותר גמור במחצית, כשהמארחת נעזרה ברבע שני מצוין וביכולת נהדרת של נאנדו דה קולו כדי לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 36:51. ז'לגיריס הורידה ל-67:61 בלבד לקראת סיום הרבע השלישי, אך צסק"א לחצה שוב על הדוושה ובסופו של דבר הצליחה להבטיחה לעצמה ניצחון יורוליג שלישי ברציפות. נאנדו דה קולו, שפתח את העונה בצורה די בינונית, חזר לעצמו בגדול עם 25 נקודות ו-10 אסיסטים. וויל קלייברן הוסיף 26. ואסילייה מיצ'יץ' קלע 20 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
חזר לעצמו. דה קולו/GettyImages

אנאדולו אפס - מלאגה 79:74

פתיחת העונה האיומה של הטורקים נמשכת, וכעת הם כבר במאזן 5:0. האורחת, מנגד, קוטעת רצף של שלושה הפסדים. המחצית הראשונה היתה צמודה: ולדימיר שטימאץ בלט בצד אחד, סאסו סאלין וגיורגי שרמדיני בשני, ובתום 20 הדקות הראשונות הראה לוח התוצאות על 35:35. העניינים המשיכו ללכת צמוד, אך שתי דקות לסיום צלף נמניה נדוביץ' שלשה שקבעה 69:75, ומשם אפס לא הצליחה לחזור. נדוביץ', שרמדיני וריי מקולום בלטו עם 13 נקודות כל אחד, 17 ו-11 של שיטמאץ מנגד לא הושיעו את הטורקים, שקיבלו גם 16 מברוק מוטום.

שחקן מלאגה גיורגי שרמדיני. GettyImages
מלאגה ושרמדיני מתאוששים/GettyImages

ברצלונה - אולימפיאקוס 51:73

זהו זה, אין יותר קבוצות מושלמות ביורוליג. לאחר שריאל מדריד ספגה אמש הפסד בכורה, הגיעה תורם של האדומים מפיראוס ליפול, ואיזו נפילה זו היתה, מול אחת הקבוצות המאכזבות ביותר ביבשת, שקטעה הערב רצף של שלושה הפסדי יורוליג רצופים. הקטלאנים פתחו טוב יותר ועלו ל-16:23, כשיכולת טובה של קווין סראפן הורידה אותם לחדרי ההלבשה ביתרון 26:32. אולימפיאקוס ניסתה לחזור אך לא הפסיקה לאבד, ועשר דקות לסיום הראה לוח התוצאות על 41:49 למארחת. זו היתה רק ההתחלה, כי הקטלאנים סגרו עניין עם פתיחה מוחצת לרבע האחרון, ברחו ל-46:64, ורק הגדילו את הפער עד הסיום בדרך לניצחון המוחץ והמתוק. סראפן בלט עם 13 נקודות, אוריולה הוסיף 11 בערב המאוזן הזה בו כל מי ששותף, להוציא את ויקטור קלאבר, גם קלע. מנגד, רק יאניס פפאפטרו קלע בספרות כפולות - 11. ואסיליס ספאנוליס הפצוע שוב נעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully