וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הקבוצה די מרוקנת כרגע, על הפרקט ומחוצה לו"

כוכב קליבלנד רשם הפסד רביעי רצוף בפער מצטבר של 63 נקודות: "מנסים להבין את המצב תוך כדי תנועה". לו דווקא רואה שיפור, הייוורד מדבר על הפציעה, סטיב קר: "פופוביץ' יהיה נשיא נהדר"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
משבר של ממש. לברון/GettyImages

זה כבר משבר של ממש. קליבלנד ספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה הרביעי ברציפות (בפער מצטבר של 63 נקודות) והוא היה עגום במיוחד - 124:107, בבית, לאינדיאנה, מי שהיתה אמורה להתברג בתחתית המזרח ערב פתיחת העונה. מדובר בתקופה הגרועה ביותר בקריירה של לברון ג'יימס, קצת מעל ארבעת ההפסדים הרצופים בעונת הרוקי שלו במרץ 2004, בפער מצטבר של 61 נקודות. נראה שגם אסיפת השחקנים לא ממש עזרה.

"הקבוצה שלנו די מרוקנת כרגע, על הפרקט ומחוצה לו", הודה לברון ג'יימס, שסיים עם 33 נקודות (משחקו ה-400 עם 30 נקודות או יותר, רק למייקל ג'ורדן, ווילט צ'מברליין, קארל מאלון, קובי בריאנט וקארים עבדול ג'באר יש יותר). "יש לנו הזדמנות להיות טובים מאוד ואז רואים את ההירדמויות שלנו, וזה מקשה עלינו מאוד. אנחנו מנסים להבין את המצב תוך כדי תנועה".

לברון איבד שמונה מ-16 הכדורים של הקאבס הלילה - שיא עונתי. "זה הרבה יותר מדי", אמר. "אפשר לקבל 3-4, אבל כפול מזה, זה לא מתכון טוב להצלחה. אני אקח אחריות על זה. אני צריך להיות זהיר יותר".

טיירון לו דווקא ניסה למצוא את חצי הכוס המלא: "במשחקים האחרים בעטו לנו בתחת. הלילה דווקא חשבתי שעשינו דברים טובים, פשוט לא הצלחנו לסיים. אפשר לראות שיפור. צריך להמשיך לעבוד, המאמנים, השחקנים, כולם, כולנו צריכים להשתפר".

ג'ף גרין הוסיף: "צריך לעבוד כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. מזל שזה קורה עכשיו ולא בפאריל. נתקן את זה".

אם ההפסדים לא הספיקו, הרי שטריסטן תומפסון נפצע ברבע השני בשוק ולא חזר. שחקן הפנים יעבור בדיקת MRI וצפוי להחמיץ את שני המשחקים הקרובים לפחות. בהיעדרו, אמור ג'יי קראודר לחזור לחמישייה.

עוד בנושא:

קליבלנד הובסה בבית בידי אינדיאנה, ניצחון שישי ברציפות לבוסטון
בן מועדף: מעקב הרוקיז פותח עונה עם בן סימונס המרשים
קליבלנד ערכה אסיפת חירום לשחקנים בלבד: "טיהרנו את האווירה"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
הוא דווקא אופטימי. לו/AP

גורדון הייוורד סיפר על רגעי הבהלה שלו רגע אחרי הפציעה הקשה במשחק פתיחת העונה מול קליבלנד. "מיד הבנתי שמשהו לא בסדר", סיפר. "אבל כשנחתתי, לא היה כאב איום ונורא. הסתובבתי וראיתי את הרגל שלי, והיא פנתה לכיוון אחר. חשבתי לעצמי: 'משהו מאוד לא בסדר כאן'. ארבעה אנשים היו צריכים לשאת אותי למטוס, ובראד סטיבנס היה אחד מהם. זה האדם שהוא. כל המועדון התנהג נהדר, בכל אספקט. הם יודעים שלא אחזור העונה אבל עושים הכל כדי שיהיה לי כל מה שאני צריך כדי להיות חלק מהקבוצה".

היוורד הוסיף: "הרופאים אמרו, 'אם היית צריך לספוג פציעת רגל איומה, טוב שמדובר בזאת'. כמה גרוע שזה נראה, הם אמרו שאוכל להתאושש באופן מלא אם הניתוח יהיה מוצלח. והניתוח עבר בהצלחה רבה. כל יום של התאוששות מקרב אותי לחזרה. אני כבר חולם על לחלוק את הרגע הזה עם כל בוסטון".

בראד סטיבנס אמר על השחקן אותו אימן גם בבאטלר: "נראה שהוא במצב רוח טוב, וזה הכי חשוב. כמובן שאנחנו מחכים לו, אבל יש לו עוד דרך ארוכה. הדבר הכי חשוב הוא איך הוא מרגיש".

עוד באותו נושא

קליבלנד הובסה בבית בידי אינדיאנה, ניצחון שישי ברציפות לבוסטון

לכתבה המלאה
גורדון הייוורד בוסטון סלטיקס. AP
ידע שמשהו רע קרה מיד עם הנפילה. הייוורד/AP

* גם סטיב קר תומך ברעיון המופלא שגרג פופוביץ' יהפוך לנשיא ארצות הברית. "באמת שהייתי מצביע לו", אמר מאמן גולדן סטייט, ששיחק תחת פופ בסן אנטוניו בעבר. "הוא יהיה נשיא נהדר. אני לא צוחק, באמת הייתי מצביע לו. כנות ויושר, אלו התכונות שצריך כדי להיות נשיא, והוא יביא אותן". סטפן קרי הוסיף: "הוא נהדר עבור ה-NBA ויהיה נהדר עוד יותר עבור המדינה שלנו, ככל הנראה".

* לאחר שלא הציעה לו חוזה חדש, ביקש ג'אליל אוקפור להשתחרר מפילדלפיה. הסיקסרס דחו את ההצעה, וכרגע מחפשים עליו טרייד.

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. רויטרס
גם אנחנו היינו מצביעים לו. פופוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully