וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חיפה תהו: "מדוע להכריז ברביעי שבוזגלו בסגל?". גם רוטן מועמד

2.11.2017 / 8:35

השחקנים: "אם לא ישחק, נדע שניסו להסיט את האש מהמאמן". בנתיים, חיפה הסירה השלטים נגד לוזון, האוהדים הגיבו: המסר חלחל היטב. אלאך הבהיר: תוך עשרה ימים אקבל החלטה לגבי המאמן, שם גדול התווסף לרשימה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

אחרי המחאה של האוהדים, אנשי מכבי חיפה הסירו אמש (רביעי) את השלטים נגד המאמן גיא לוזון והם הוצאו מכפר גלים. במידה והדבר יימשך, במועדון עשויים להציב שומר בכניסה לכפר גלים, על מנת למנוע מאוהדים חדירה למתחם. אוהדי הקבוצה לא מתרגשים מהסרת השלטים. חלק מהם אמר אתמול כי "המחאה עשתה את שלה, והמסר חלחל היטב". שחקני חיפה התייחסו להכללת מאור בוזגלו בסגל. מספר שחקנים תהו מדוע ממהרים להכריז על חזרתו לסגל כבר באמצע השבוע. "מאור הוא חלק מהסגל שלנו, מדוע צריך להודיע כבר ביום רביעי שהוא ייכלל בסגל למשחק ביום ראשון?", הסביר אחד מהם. "אם בוזגלו ישחק, אז נבין שרצו להביא עוד אוהדים לאיצטדיון, וזה לגיטימי, אבל אם הוא לא ישחק נדע שניסו להסיט את האש מגיא. במצב הנוכחי של הקבוצה, קשה לומר שמדובר בטעות".

המנהל הספורטיבי מוחמד אלאך אמור לסגור עד מחר את תנאי עזיבתו מויטסה ונראה כי ינחת בסוף השבוע בישראל. אלאך הבהיר למכבי חיפה כי ההחלטה לגבי עניין המאמן תתקבל תוך עשרה ימים מהגעתו לארץ. כזכור, אתמול פורסם בתקשורת ההולנדית כי המאמן הנק פרייזר עשוי להמשיך יחד עם אלאך ויגיע איתו לחיפה. מועמד נוסף שהוזכר ביממה האחרונה, שם גדול יותר, הוא פרד רוטן (54), שאימן בעבר בויטסה תחת אלאך. קבוצתו האחרונה הייתה אל שבאב מדובאי, אך כרגע הוא משמש כפרשן. בעבר אימן בויטסה, שאלקה, טוונטה ופיינורד.

בנושא אחר: הקשר שלומי אזולאי עשוי לחזור לפעילות כבר בסוף חודש דצמבר, כך עולה מתוך מעקב שביצעו במועדון אחר מצבו של הקשר שסובל מקרע בגיד ועובר שיקום במכון בראשון לציון. הקשר, שעל פי ההערכה הראשונית היה אמור להיעדר כשלושה עד ארבעה חודשים ממועד הניתוח (5 באוקטובר), היה אמור לחזור לקראת לכל המאוחר בחודש פברואר, אך קצב החלמתו משביע רצון. אזולאי בישל ארבעה שערים כבר בהופעת הבכורה שלו מול הפועל רעננה, אך נפצע כעבור שמונה דקות במשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

עוד בנושא:

מו אלאך צפוי לנחות בקרוב: "יהיה ג'ורדי קרויף של מכבי חיפה"
אוהדי מכבי חיפה תלו שלטים נגד גיא לוזון: "נאמנים, לא עיוורים"
עמית זנטי למכבי חיפה: אסיים את העונה ביציע, ולא אחתום

שחקן מכבי חיפה, מאור בוזגלו. מכבי חיפה, אתר רשמי
"אם בוזגלו ישחק, אז נבין שרצו להביא עוד אוהדים לאיצטדיון, וזה לגיטימי"/אתר רשמי, מכבי חיפה
פרד רוטן. GettyImages
שם גדול בדרך? רוטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully