וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר ג'קסון: "גאודלוק שחקן נהדר, הצוות הכין תכנית משחק עבורו"

2.11.2017 / 8:06

הגארד של מכבי תל אביב סיפר על ההכנות לקראת מפגש היורוליג מול האקס שיתייצב הערב (21:05, ספורט 5) בהיכל במדי מילאנו. ג'ונה בולדן: "הביטחון שלי בזריקה עלה וזו הסיבה לשיפור אצלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר שספגה שני הפסדים בשבוע שעבר ביורוליג, מכבי תל אביב תנסה להשיג ניצחון הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) במפעל, כשתארח את מילאנו האיטלקית, אותה מאמן סימונה פיאניג'אני המאמן שעזב את הפועל ירושלים בקיץ.

פייר ג'קסון אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו תמיד מוכנים, בעיקר אחרי המשחקים האחרונים ביורוליג. זה משחק חשוב עבורנו, במיוחד בבית ונצטרך לנצל את זה. עבדנו על ביצוע תכנית המשחק. הפסדנו שני משחקים צמודים לקבוצות חזקות ולא שיחקנו טוב בעצמנו. זה אומר שיש לנו עבדוה לעשות ועבדנו על זה באימונים. אני לא יודע למה אנחנו מתחילים את המשחק בצורה רעה. כנראה זה קשור בי כי אני הרכז ואני לוקח חלק בזה. גאודלוק שחקן נהדר. כמובן שצוות האימון הכין תכנית משחק עבורו ונצטרך לדבוק בה. יש אצלנו שיפור בניהול המשחק. אני חושב שאנחנו צריכים לבוא יותר מרוכזים למשחק. קבוצות מגיעות לשחק אגרסיבי מולנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה".

ג'ונה בולדן הוסיף: "מילאנו קבוצה טובה, התחלנו ללמוד אותם אתמול והתמקדנו על איך לעצור אותם בהגנה".

עוד בנושא
אנדרו גאודלוק: רציתי להישאר במכבי תל אביב, ההצעה היתה נמוכה"
הפועל ירושלים: "אין כימיה טובה בין ליאור אליהו ופוטיס קציקאריס"
חמישי ביורוליג: ריאל רוצה לשמור על המאזן המושלם גם מול חימקי

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. יוסי ציפקיס
רוצה ניצחון שלישי ביורוליג. ג'קסון/יוסי ציפקיס

במכבי מודעים כי אנדרו גאודלוק יגיע למשחק עם מוטיבציה מיוחדת. לדברי בולדן: "האם כמו רוצ'סטי גאודלוק יעשה משהו דומה? אישית לא ידעתי על רוצ'סטי עד כמה ימים לפני המפגש מולם. אני לא יודע הרבה על גאודלוק, השחקנים אמרו שהוא שיחק פה בעונה הקודמת הם מכירים אותו יותר. אנחנו משחקים בשתי ליגות גם ביורוליג וגם בליגה הישראלית".

על יכולתו האישית אמר השחקן: "אני מתרכז יותר בזריקה שלי אבל אני לא חושב שהשיפור קשור לזה, זה יותר קשור לזה שהחברים לקבוצה מוצאים אותי פנוי וזה העלה לי את הביטחון בזריקה. צריך לחזור לאיך ששיחקנו ב-95 אחוז מהזמן בשני המשחקים הראשונים ביורוליג, להיות אגרסיביים מתחילת המשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully